مقالات بیشتر

عکاسی تبلیغاتی

عکاسی تبلیغاتی

عکاسی تبلیغاتی یکی از زیر شاخه های عکاسی به شمار می آید که برای معرفی تمام کمال یک محصول به کار می رود. عکاسی تبلیغاتی علاوه بر معرفی یک محصول به فروش بیشتر و بهتر آن محصول نیز کمک شایانی می کند. اصلی ترین هدف و تمرکز عکاسی صنعتی اهداف تبلیغاتی یک محصول است ، به گونه ای که محصول را می توان در مکان های زیادی که برد تبلیغاتی دارند استفاده کرد به طور مثال : بنرهای تبلیغاتی ، بروشورهای تبلیغاتی و … عکاسی تبلیغاتی به تنهایی طیف وسیعی از فعالیت را شامل می شود که می توان بخش…

عکاسی هوایی

عکاسی هوایی

عکاسی هوایی به یک نوع از زیر مجموعه های عکاسی گفته می شود. در عکاسی هوایی به صورت مستقیم از سطح زمین عکس برداری می شود. در گذشته عکاسی هوایی کمی پیچیده و مشکل بود به همین منظور استفاده از این روش مرسوم نبود اما هرچه به زمان حال نزدیک شدیم دستگاه های پیشرفته تری برای این حوزه تولید شد و توجهات به سمت عکس برداری هوایی بیشتر شد. امروزه با آمدن دستگاه هایی مانند هلی شات و پهباد و … کار بسیار راحت تر و با کیفیت تر از قبل برای عکاسی هوایی پیش می رود. اگربخواهیم یک دسته…

عکاسی مواد غذایی

عکاسی مواد غذایی

عکاسی مواد غذایی در گروه عکاسی تبلیغاتی قرار می گیرد که هدف آن نمایش خدمات و محصول به صورت سحر انگیز و جذاب است ، قبل از شروع عکاسی از مواد غذایی داشتن اطلاعات در مورد دریچه دیافراگم ، سرعت شاتر و تعادل رنگ امری بسیاری ضروری است. عکاسی از مواد غذایی مستلزم تازگی و رسیده بودنشان است و مهم تر از همه اینکه عاری از هرگونه برند ، لک و یا کبودی باشند.جلوه دادن مواد غذایی مقابل دوربین مثل عکسبرداری از انسانها باید کاملا بی نقص باشد و تصاویر حالتی محسوس داشته باشند. طبیعتا هر عکاس در دوره فعالیت…

عکاسی خط تولید

عکاسی از خط تولید

عکاسی از خط تولید و عکاسی از کارخانجات به آن دسته از عکس‌ ها اطلاق می شود که در آن عکاس با نظر کارفرما قصد نمایش فضای صنعتی، پیش تولید محصول، فرآیند روند تولید و تجهیزات شرکت را دارد.عکاسی روند تولید باید تصویری همه‌ جانبه از کسب و کار مورد‌ نظر را به دیگران نشان ‌دهد به شکلی که هیچ سوال یا ابهامی در ذهن بیننده عکس باقی نگذارد. قطعا یک عکاس صنعتی باید بداند برای هر رسانه چه تصویری بهترین نتیجه را به دست خواهد داد. یعنی عکسی که در اینترنت قرار می گیرد باید از چیزی که چاپ…

مزایای عکاسی صنعتی در کسب و کار

مزایای عکاسی صنعتی در کسب و کار

همه مدیران دوست دارند که میزان فروش محصولات خود را افزایش دهند. وقتی که فروش بیشتر شود می توان تصمیمات خوبی را برای سودهی بیشتر گرفت. اما این کار چگونه امکانپذیر است. در بازاریابی راه های مختلفی را برای فروش بیشتر وجود دارد که یکی از آن ها استفاده از وب سایت فروش و یا طراحی کاتالوگ است. استفاده از یک سایت فروشگاهی مستلزم کارها و روش هایی است که می بایست قبل از شروع کار آن ها را انجام داد. یکی از این کارها داشتن عکس های خوب و با کیفیت از محصولات است. چون علاوه بر داشتن یک…

طراحی کاتالوگ برای نمایشگاه

طراحی کاتالوگ برای نمایشگاه

طراحی کاتالوگ برای نمایشگاه موضوع قابل بحث این مقاله ماست. همه ساله در فصل های مختلف سال نمایشگاههایی برای کسب و کار های مختلف در سراسر جهان و ایران برگزار می شود نمایشگاه ها با توجه به بازخورد موجود در آن به یکی از اقتصادی ترین و اثربخش ترین راههای بازاریابی تبدیل شده اند. بنگاههای اقتصادی با تکیه بر رسانه های در دست خود در نمایشگاهها که بعضا به صورت تخصصی برگزار می شود اقدام به معرفی و جذب مشتری می کنند. اگر به فکر بیشترین بهره برداری و سرمایه گذاری مناسب از طریق نمایشگاهها را دارید یا به دنبال…

استفاده از نور طبیعی در عکاسی صنعتی

استفاده از نور طبیعی در عکاسی صنعتی

ممکن است شما به این فکر کنید که در عکاسی صنعتی برای نورپردازی استفاده به تجهیزات زیادی لازم است اما این امر لزوما اجبار نیست و در برخی مواقع می توان با استفاده از نور طبیعی در عکاسی صنعتی عکس های با کیفیتی را ثبت نمود. نورپردازی عکس زیر را ببینید. استفاده از نور طبیعی در این تصاویر خوب به نظر می رسد. این عکس ها با استفاده از چند فلاش و استروب و فقط تابیدن نور خورشید عکاسی شده است و نتیجه کار بسیار عالی شده است چیزی فراتر از انتظار. استفاده از نور طبیعی در عکاسی صنعتی شگفت‌انگیز…

چگونه یک کاتالوگ طراحی کنیم ( بخش ۲)

طراحی یک کاتالوگ

در مقاله قبل مراحل ابتدایی طراحی یک کاتالوگ را توضیح دادیم. در ادامه می خواهیم مفصل تر در مورد طراحی یک کاتالوگ توضیح دهیم. همواره باید طراحی یک کاتالوگ را جدی بگیرید چون شما از طریق کاتالوگ می توانید روی فروش بیشتر محصولات حساب باز کنید. چگونه یک کاتالوگ را سازماندهی می‌کنید؟ اطلاعاتی که ما می‌خواهیم درج کنیم باید با توجه به این که مشتری چگونه با این کاتالوگ روبرو خواهد شد، سازماندهی می شود. شما باید بسیاری از عناصر را در نظر بگیرید: آیا مشتری به دنبال محصولات توسط گروه خواهد بود، یا هر صفحه‌ای را ورق می‌زند؟ آیا…

چند توصیه برای عکاسی صنعتی از محصولات

عکاسی از محصولات

در یک فروشگاه خرده‌ فروشی و کوچک ، مشتریان می‌توانند محصولات را از نزدیک ببینند و به درک بهتری از کیفیت و مواد محصول دست پیدا کنند و با اطمینان بیشتری خرید را انجام دهند. اما اگر یک فروشگاه اینترنتی داشته باشید، شما باید بر روی عکس ‌ها تکیه کنید تا زیرا مشتریان نمی توانند قبل از خرید به محصولات دسترسی داشته باشند . عکاسی از محصولات به صورت حرفه ای می تواند به شما کمک کند که ارتباط بهتری را با مشتریان برقرار کنید بطوریکه آن ها با دیدن تصاویر محصولات کیفیت محصول را درک کنند و بتوانند خرید خوب…

1 2 19
تماس