ساخت تیزر در کرج

ساخت تیزر در کرج

دنیای تبلیغات در عصر امروز کاملا متفاوت شده و به شکل دیگری رواج پیدا کرده است.امروزه به جای استفاده از بیلبوردها و تبلیغات در سطح شهرها و خیابان ها که گرانقیمت بوده و حتی گاها اثر بخشی کمی را به دنبال دارد،از تبلیغات دیگری نظیر ساخت تیزر در کرج و دیگر مناطق استفاده می شود.

با توجه به اهمیت ساخت تیزر در کرج برای شما کارفرمای عزیز در بخش زیر به اختصار برخی سبک های اجرایی در کرج تیزر را شرح می دهیم.

تیزر تبلیغاتی

ما در عصری زندگی می کنیم که چشمانمان با سبک های مختلف تبلیغاتی روبروست. پوستر ها و بیلبورد های زیبا ، روزنامه و مجلات و بستر وب ، اما نکته ای که در همین سبک های تبلیغاتی وجود دارد عمر یک رسانه است . رسانه های امروزی در واقع برای جلب توجه مخاطب کار بسیار سختی را در دنیای پر رقابت دارند. ویدئو یا تیزر تبلیغاتی یکی از رسانه های دارای طول عمر مناسب است که می تواند پیام کاملتری را به مخاطب بدهد. این رقابت در استان البرز و شهر کرج تنگاتنگ هم شده است تا جایی که ساخت تیزر در کرج می تواند فاصله یک برند را از رقیب خود دور تر کند.

تیزر تبلیغاتی چیست؟

یک تیزر تبلیغاتی ویدئویی است از سبک های مختلف برای معرفی یک محصول یا خدمات استفاده می کند. این رسانه ترکیبی از موزیک ودر برخی سبک ها نریشن و فلمبرداری یا حرکت های گرافیکی یا انیمیشنی و در برخی موارد عکس های فشرده است. یک تیزر تبلیغاتی با هدف قرار دادن چشم مخاطب سعی بر آن دارد تا مخاطب را با دقت بیشتری به سمت موضوع داستان سوق دهد و در نهایت هدف یا پیام تبلیغاتی خود را به مخاطب منتقل کند.

تیزر تبلیغاتی با پرداخت مبلغی در رسانه مورد هدف برای مخاطب یا بازار هدف به مدت مشخص پخش می شود. حال این نوع معرفی می تواند درتلویزیون اتفاق بی افتد یا در شبکه اجتماعی یا نمایشگر های نصب شده در محلی مشخص.

در استان البرز نیز شما می توانید برای ساخت تیزر در کرج و پخش آن از طریق صدا و سیما اقدام نمایید.

تاریخچه تیزر تبلیغاتی:

اگر به تاریخ پیدایش یا اختراع تلویزیون دقت کنیم در واقع تاریخ اولین تیزر تبلیغاتی را نیز می توان به همان زمان ارتباط داد. در کشور آمریکا اولین بار در دهه چهلم قرن ۱۹ تیزر تبلیغاتی یا تیزر تلویزیونی پخش شد. این آگهی برای معرفی یک برند ساعت ساخته شده بود که بین یک مسابقه ورزشی پخش شد.

اما در کشور ما ایران در دهه سی هجری شمسی با تاسیس رادیو و تلویزیون ملی وظیفه ی پخش تیزر تبلیغاتی به عهده این سازمان افتاد. امروزه در تهران ، کرج و همه ی شهر های ایران ساخت یک تیزر تبلیغاتی یک اولویت در کمپین های تبلیغاتی تدوین شده می باشد. ساخت تیزر در کرج نیز در سال های گذشته بیشتر از قبل در رسانه های تلویزیونی و اجتماعی و نمایشگرهای شهری استفاده می شود.

ساخت تیزر در کرج

انواع تیزر تبلیغاتی:

تیزر تبلیغاتی در واقع با هدف جلب توجه مردم برای کالا و خدمات ساخته شده است پس دور ازانتظار نیست که سبک های مختلف برای تولید این آگهی تبلیغاتی وجود داشته باشد. انواع تیزر تبلیغاتی در فرهنگ ها و کشور های مختلف شاید کمی متفاوت باشد اما در کشور ما ایران این تنوع در دسته بندی های زیر گنجانده می شود.

موشن گرافیک

موشن گرافیک تا تصاویر گرافیکی متحریک اولین سبک از تیزر تبلیغاتی کرج تیزر است.  این نوع تیزر یک تیزر تبلیغاتی متحرک و ترکیب چند نوع رسانه است. حرکت گرافیک های در این نوع تیزر توسط نرم افزار های به روز گرافیکی انجام می شود. برخی بر این نوع باورند که این نوع از تیزر تبلیغاتی در واقع یک زیرشاخه از انیمیشن است. انیمیشن ها تصاویر متحرک کاراکتری هستند و به مراتب پروسه اجرای پیچیده تری دارند.

موشن گرافیک یکی از سبک های تیزر تبلیغاتی است که به شدت به سناریو و قصه ی راوی وابسته است. در این نوع از تیزر می توان به اعداد ، اشکال ، اجسام و دیگر تصاویر گرافیکی به همراه یک متن خلاقانه که بتواند کاربر را به سمت خود هدایت کند و با ضرب آهنگ و موزیک جذاب همراه باشد استفاده کرد.

با توجه به خلق انواع استارت آپ ها یکی از کلیدی ترین رسانه های معرفی برای اهداف یک استارت آپ خصوصا استارت آپ های تحت وب موشن گرافیک است.

موشن گرافیک های امروزه توانسته اند یه یکی از ابزار های کلیدی مدارس و آموزشگاهها تبدیل شوند و حتی در برخی ادرات و نهاد ها نیز به بیان بیلان و عملکرد اجرایی آن بخش تبدیل شوند.

موشن گرافیک علاوه بر محبوبیت بالا در دید بیننده به یکی از پرفروش ترین تیزر های تبلیغاتی در شرکت های تبلیغاتی تبدیل شده اند که می تواند با هزینه ای اندک گام های پررنگی را برای یک صاحب کسب و کار بردارد. با توجه به هزینه کمتر موشن گرافیک شما می توانید از آن برای ساخت تیزر در کرج استفاده نمایید.

انیمیشن تبلیغاتی

انیمیشن نام سبکی از تیزر تبلیغاتی است که با استفاده از کاراکتر  متحرک به بیان یک موضوع می پردازد. نکته جالب توجه این است که تاریخچه انیمیشن به قبل از پیدایش سینما بر می گردد. این موضوع آنقدر قدیمی است که حتی می توان آن را همزمان با تاریخچه نقاشی دانست. در ایران یک ظرف سفالین دایره ای کشف کرده اند که مربوط به ۵۲۰۰ سال پیش می باشد و حتی می توان بنای انیمیشن را نیز کشور ایران نامید. اما انیمیشن در اویل قرن نوزده به سبک سنتی استفاده از عکس های متحرک و نمایش آن به صورت پشت سرهم و متوالی کار خود را آغاز کرده است.

جذابیت این نوع از رسانه باعث شد تا نظر شرکت های تبلیغاتی را به سمت خود جلب کند و با بهره گیری از انمیشن و کارکتر های جذاب و حتی در بیشتر موارد به صورت موزیکال انمیشن هم به عنوان سبکی از تیزر تبلیغاتی مطرح شود.

امروزه شرکت های تولیدی خصوصا شرکت های فعال در حوزه صنایع غذایی و یا آنهایی که مصرف کننده عام دارند برای معرفی محصولات و خدمات خود به این سبک از تیزر تبلیغاتی یعنی انیمیشن روی آورده اند.

استاپ موشن

وقتی حرف از استاپ موشن می شود کارتون جذاب پت و مت یا بره ناقلا ذهن ها را درگیر می کند. بله در واقع تیزر استاپ موشن سبکی متفاوت از تیزر تبلیغاتی است که با زحمت بسیار با استفاده از یک دوربین ثابت و بهره گیری از یک لوکیشن متشکل از اجسام به همراه یک تدوین زیبا انجام می شود. در این نوع از تیزر تبلیغاتی شی ، محصول به صورت فرم به فرم سناریو را دنبال کرده و جابجا می شود و در نهایت توسط تدوینگر به هم متصل می گردد.

تاریخچه یخلق استاپ موشن به سالهای ابتدایی سینما بر می گردد اما استفاده از این نوع نمایش در تیزر تبلیغاتی به دهه های اول قرن نوزده بر می گردد.

رشد این سبک باعث شده است تا حتی برخی سینماگران و کارگردان مطرح نیزدر فیلم هایی چون جنگ ستارگان و… از این روش برای جلوه های ویژه استفاده کنند.

تیزر رئال

سبکی از تیزر تبلیغاتی که هموارد مورد توجه شرکت های تولیدی است ودر این نوع تیزر با استفاده از یک فضا یا لوکیشن مناسب برنامه ریزی لازم برای معرفی محصول یا خدمات اتفاق می افتد. تیزر تبلیغاتی رئال با زبانی ساده و در برخی موارد با ترکیب جلوه های ویژه اقدام به معرفی محصول می نماید . استفاده از برخی تکنیک ها مثل اصلاح رنگ و یا پرده کروماکی نیز در این سبک از تیزر دیده می شود. 

استفاده از یک فضای زیبا مناسب با خدمات و یا محصول و در برخی موارد استفاده از مدل یا بازیگر ، استفاده از موزیک و محیطی دوس داشتنی مخاطب را مجبور به دنبال کردن این نوع تیزر می کند. رقابت در بین شرکت های تولیدی و حتی شرکت های تبلیغاتی برای نمایش خلاقانه تر این نوع تیزر بسیار اهمیت دارد.

تیزر رئال اگر دارای سناریو خلاقانه ای باشد می تواند به صورت خیلی ماندگار در ذهن ها جا بگیرد و افزایش فروش را حاصل شود. تجربه ی این کار در تیزر های خارجی و ایرانی خصوصا در دهه هفتاد به وضوع مشخص است. در سال های گذشته برای ساخت تیزر در کرج نیز از این ژانر بیشتر استفاده شده است.

رئال ترکیبی

با توجه به توضیحی که در خصوص تیزر سبک رئال دادیم باید گفت این نوع تیزر های با ترکیب دیگر تیزر ها به جذابیت بیشتر و بیشتری می رسند.

رئال ترکیبی هم سبک های منحصر به خود را دارد:

تیزر رئال ترکیبی با انیمیشن

این سبک از نامش پیداست و تیزر رئال با یک کاراکتر انیمیشنی و یا نمایش بخشی از تصویر با استفاده از سبک انیمیشن صورت می گیرد.

تیزر سبک رئال جلوه های ویژه

این نوع تیزر هم می تواند با استفاده از پرده سبز انجام شود و هم می تواند با بهره گیری از جلوه های ویژه یا VFX که در عمق تیزر به کار گرفته می شود صورت پذیرد.

در سبک رئال ترکیبی به واقع قدرت یک شرکت تبلیغاتی یا آژانس تبلیغاتی نمایش داده می شود چرا که استفاده از عوامل کارگردانی ، تصویربرداری ، دارا بودن سناریو خلاقانه به همراه تدوین پر زحمت کاریست که  همه با هم در تیزر رئال ترکیبی به نمایش گذاشته می شود. تیزر ترکیبی برای ساخت تیزر در کرج نیز بارها استفاده شده است و کارفرماها از این ژانر بهره برده اند.

تیزر خط تولید و صنعتی

امروزه با توجه به آفر ها و طرح های تشویقی سازمان بازرگانی صدا و سیما و با توجه به حمایت از تولید ملی شرکت های مختلفی برای معرفی خود خصوصا در شبکه های تلویزیونی مثل ایران کالا اقدام به ساخت تیزر تبلیغاتی نمودند. اما تیزر مورد پسند کارآفرینان و صاحبان کارخانه های صنعتی و تولیدی بیشتر نمایش قدرت و خط تولید آنها بوده است.

در این نوع تیزر تبلیغاتی که عموما سناریو یا قصه ی آن در دل مدیر کارخانه نهفته است و با بهره گیر ی از خلاقیت کارگردان و مسیر تولید ساخته می شود ، جزئیات یک کارخانه ، قدرت تولید، کیفیت ، تجهیزات و امکانات شرکت در یک قاب به نمایش گذاشته می شود. هرچند ایجاد خلاقیت در استوری بورد ها برای این نوع تیزرتبلیغاتی محدود است اما می توان گفت همه چیز به فضا و خلاقیت تصویربرداری و تدوین ارتباط دارد. با توجه به وجود شهرک های صنعتی متعدد در استان البرز می توان برای ساخت تیزر در کرج از این ژانر بیشتر استفاده نمود.

تیزر خط تولید عموما از اقتصادی ترین تیزرهای تبلیغاتی به شمار می رود که مدت زمان آن از ۳۰ ثانیه تا یک مستند تلویزیونی هم می باشد.

تفاوت تیزر رئال و تیزر خط تولید

  • در تیزر رئال لوکیشن تعریف می شود اما لوکیشن خط تولید منحصرا در کارخانه است
  • سناریو در تیزر رئال اولویت اصلی است اما در تیزر خط تولید فضای کارخانه مهم است
  • تیزر پرزنتیشن تیزر افتتاحیه ، رونمایی، همایش و…

در برخی موارد تیزر های تولیدی در شرکت ها همراه با مناسبتی می باشد که در این خصوص می توان به تیزر پرزنتیشن که جهت معرفی یک کالایا یا خدمات توسط یک راوی  یا تیزر افتتاحیه که برای افتتاحیه شرکت فروشگاه یا هر کسب و کاری استفاده می شود، تیزر رونمایی که به جهت معرفی یک محصول یا کالای جدید از یک شرکت یا کارخانه استفاده می شود. برگزاری همایش و کنسرت ها و پوشش تصویری این نوع ایونت ها که برای کارگردان و صاحبان اجرا خیلی مهم است .

اما در این نوع تیزر ها به معنای کلی دو بخش اصلی وجود دارد ، ثبت تصاویر با دید کارگردانی و تصویربرداری بدون از دست دادن سوژه ها و نکات مهم در مراسمات و همینطور تدوین حرفه ای که بتواند داستان خاطره انگیز و زیبایی از این نوع مراسمات برای صاحبان آن به یادگار داشته باشد.

مستند

وقتی برای اولین با کار تصویر برداری را در کرج تیزر آغاز کردیم در پروژه های نخست با یک مستند تبلیغاتی روبرو شدیم که برایمان تجربه موفق و شیرینی بود. در این نوع مستند که در واقع می تواند تیزر خط تولید یا صنعتی نیز در داخل آن گنجانده شود با یک سناریو قوی یک فیلم کوتاه با توجه به انتظار کارفرما ساخته می شود. تجربه ما در این راستا اینگونه بوده است.

  • برخی مصارف مستند تبلیغاتی
  • مستند تبلیغاتی خط تولید
  • مستند تبلیغاتی زندگی نامه
  • مستند تبلیغاتی برند
  • مستند تبلیغاتی جوایز مثل صادر کننده نمونه یا کارآفرین نمونه

مستند یا تبلیغاتی یک محصول موفق

در برخی موارد شرکت هایی مثل ایران خودرو برای یک محصول مونتاژ یا تولیدی خود به صورت کامل به معرفی آن تحت عنوان مستند تبلیغاتی می پردازند. تفاوت این سبک از تیزر با تیزر های دیگر به واقع مدت زمان آن است که عموما از ۲۰ یا ۳۰ دقیقه به بالا صورت می پذیرد. شما نیز می توانید برای ساخت تیزر در کرج از ژانر مستند یا تبلیغاتی برای معرفی برند و محصولات خود استفاده نمایید.

موارد مهم برای انتخاب یک شرکت برای ساخت تیزر در کرج:

  1. برای گام اول یک شرکت معتبر را برای ساخت تیزر در کرج انتخاب کنید.
  2. به مجموعه شرکت ساخت تیزر مراجعه کنید و از قدرت اجرایی آنها با خبر شوید.
  3. نمونه پروژه ها و مشتریانی که با آنها کار کرده اند را بررسی کنید، این کار باعث شناخت بهتر شما می شود.
  4. درباره انتظار خود از ساخت تیزر در کرج و موارد استفاده تیزر شفاف سازی کنید.
  5. از مجری ساخت تیزر بخواهید برای شما سناریو پیشنهاد بدهد.
  6. برای گام بعدی حتما اقدام به بستن قرارداد کنید

یک ویدئوی خوب می تواند باعث رونق در کسب درآمد شما شود. در کرج و استان البرز شرکت های سازنده تیزر های تبلیغاتی بسیار زیاد هستند. پیشنهاد ما برای ساخت تیزر در کرج بررسی دقیق و انتخاب هوشمندانه است. شما با ساخت یک تیزر می توانید در جاههای مختلف خصوصا فضای آنلاین اقدام به بازاریابی کنید. حتی زمانی که مشتری شما از شما دور است با ارسال یک تیزر تبلیغاتی و معرفی از خدمات خود می توانید انتخاب را برای او راحت کنید.

ساخت تیزر در کرج

استودیو کرج تیزر

این واحد از کرج تیزر با بهره گیری از متخصصان و دانش آموختگان تصویر و هنر در رشته های کارگردانی ، تصویربرداری ، بازیگری و صدابرداری و همینطور با استفاده از نویسندگان خوش ذوق در کنار تیم های تدوین و جلوه های ویژه توانسته است بیشترین درصد رضایتمندی مشتریان را برای خود به ارمغان بیاورد. امکانات و تجهیزات سینمایی استفاده شده در این بخش همگام با تکنولوژی روز می باشد تا با ارائه بهترین کیفیت و ساخت تیزر در کرج گامی موثر در معرفی خدمات و محصولات شما عزیزان برداشته باشیم. چشم انداز ما در این بخش خلق یک اثر ماندگار در ذهن مخاطب بوده که بتواند هدف اصلی کارفرما را به راحتی دنبال و در نهایت به رضایتمندی حداکثر رسیده باشد. همقدم و همگام با شما با خلق یک هنر چشم به همکاری بلند مدت می دوزیم.

تماس
با کارشناسان ما تماس بگیرید 09125959757