چاپ کاتالوگ در کرج

چاپ کاتالوگ در کرج

با توجه به گستردگی محصولات و وجود کالاهای متعدد مشابه این وظیفه شماست که بتوانید با راهنمایی درست و معقول، مراجعه کننده ها را به مشتری خود تبدیل نمایید. یکی از روش های راهنمایی مشتریان چاپ کاتالوگ در کرج می باشد.

چاپ کاتالوگ

فروشگاه بخش مهمی از تلاشهای بازاریابی هر تجارت است چاپ کاتولوگ به ما کمک می کند تا تمام محصولاتی را که در حال حاضر داریم ، به نمایش بگذارید. در حالی که به مشتریان خود اجازه می دهید تا به یک فروشگاه زیبا با طراحی زیبا در دسترس آنها باشید (در واقع کاتالوگ میتواند، نمایانگر یک فروشگاه باشد)همیشه داشتن مخلوط محصول و قیمت گذاری در آن بدون شک یک تجارت مهم نیز هست.

همچنین چاپ کاتالوگ امرمهمی در تجارت است و وجود آن برای کسب وکارها ضروری است، زیرا کاتالوگ وسیله ای برای راهنمایی مراجعه کننده درباره برفرض مثال محصولات یک تولیدی یا کارخانه باشد که تقریبا همه تولیدی هابه چاپ کاتالوگ میپردازن برای اینکه برای فروش محصولات خود به واسطه های فروش آن راکنار محصول خود ارائه دهند که بتوانند از آن برای معرفی محصول استفاده کنند یکی ازموارد کاربردی کاتالوگ ابزاری برای بازاریاب هااست چون همواره درحال معرفی محصول هستند .
همچنین کاتالوگ بیشتردر کسب وکارهایی که فعالیت خود را با سفارش پستی انجام می دهند مورد استفاده قرار می گیرد،در جهان کنونی که ۹۰درصد افراد بیشتر تایم روزانه خود را صرف فعالیت های کاری میکنن تایم کمی دارند که به صورت حضوری به فروشگاه ها بروند برفرض مثال برای تهیه البسه پس ترجیحا با بارگذاری کاتولوگ محصولات در سایت ها به افراد کمک میکنیم که بتوانند به راحتی محصول مورد نیاز خود را انتخاب و سفارش دهند ودرواقع کاتالوگ ابزاری برای انتقال داده هایی درمورد صفرتاصد یک محصول به صورت سریع هستند.

کاتالوگ قطعه ای تاشو است که دارای یک یا چند صفحه است که هر یک از آنها ازحداقل ازچهار صفحه یا بیشتر تشکیل شده است. صفحات کاتالوگ یا جزوه برای چاپ توسط چاپگر تنظیم می شود کاتالوگ می تواند مجموعه ای از مواردی باشد که به شیوه ای منظم سازمان یافته باشد.

کاتالوگ یک کتاب یا مجله است که حاوی جزئیات و تصاویر کالاهایی است که در حال حاضر برای فروش ارائه می شود ، به خصوص که همان طور که در ابتدای مقاله بیان کردم توسط شرکتهایی که بیشتر فعالیت خود را به صورت پستی انجام میدهند کاربرد دارد.

نمونه پروژه کاتالوگ شرکت هیدرو فربد :

ما در عصری زندگی می‌کنیم که در آن مشتریان از قبل نسبت به خرید محصول مورد نظر خود تصمیم گری را انجام می دهند. شما نمی توانید آن ها نسبت به خرید محصولات دیگر ترغیب نمایید. افراد در حال حاضر تحقیق می‌کنند، به خصوص زمانی که محصولی را خریداری می‌کنند و انتظار دارند که مدت زمان طولانی تری از آن استفاده نمایند.

مردم کرج نیز از این قائده خارج نیستند. با توجه به وسعت شهری و جمعیت حاضر در کرج می توان انتظار داشت که یک بازار رقابتی بزرگ پیش روی شما باشد.

زمانی که فروشندگان به کاتالوگ‌های فروش، بروشورها و یا حتی آگهی‌ها مجهز هستند، مشتریان خیلی راحتتر می توانند محصول خود را انتخاب و خریداری نمایند.

همانطور که گفته شد با توجه به وسعت کرج شما باید دقت بیشتری را بر روی چاپ کاتالوگ در کرج داشته باشید. چاپ کاتالوگ در کرج باید به تناسب فضا و مکان بازار هدف انجام پذیرد.

البته باید این موضوع را در نظر داشت که نوع محصول یا خدمات شما در چاپ کاتالوگ بسیار متفاوت است.

زمانی که خریداران در مورد دو یا چند محصول تصمیم‌گیری می‌کنند، یک کاتالوگ مقایسه‌ای یک منبع خوب است که باید داشته باشید. این نوع کاتالوگ شاید بیشتر در فروشگاه های لوازم الکترونیکی کاربرد بیشتری داشته باشد.

این نوع از کاتالوگ به کاربران اجازه می‌دهند یک مقایسه پهلو به پهلو را انجام دهند تا ببینند کدام محصول به بهترین نحو به آن‌ها خدمت می‌کند.

نمونه پروژه کاتالوگ شرکت rezzoti :

تاریخچه کاتالوگ

اولین کاتالوگ منتشر شده تقریباً قرون وسطایی است ، توسط آلدوس پیوس مانوتیوس در ونیز ، ۱۴۹۸ منتشر شد.

مانوتیوس شرکت خود “آلدین پرس” را در سال ۱۴۹۵ در ونیز تأسیس کرد. اختراع چاپخانه در اوایل قرن باعث شد مانوتیوس بتواند به طور مؤثر اولین نسخه های چاپی بسیاری از کلاسیک های یونانی و لاتین را تولید کند.

عکاسی معماری
ممکن است این مطلب را نیز بپسندید

هنگامی که او می خواست کتاب های خود را به ونیز معرفی کند ، کاتالوگ همه کتابهایی را که چاپ کرده بود چاپ کرد – اولین کاتالوگ منتشر شده .

یکی از اصلی ترین بخش های هر کاتالوگ مربوط به تصویر محصولات است. شما باید از با کیفیت ترین تصاویر استفاده نمایید. در واقع قبل از اینکه بخواهید کاتالوگ را چاپ نمایید می بایست کار عکاسی تبلیغاتی را در مورد محصولات خود انجام دهید.

انواع طراحی و چاپ کاتالوگ در کرج

طراحی کاتالوگ برای هر کسب و کاری متفاوت است. یعنی باید طراحی به نحوی انجام گیرد که متناسب با نوع کسب کار شما مرتبط باشد.
مثلا تولید کننده محصولات آرایشی باید کاتالوگ خود را با عکس هایی از محصولاتی مانند صابون و شامپو و انواع کرم ها طراحی نماید و تولیدکننده مواد غذایی از محصولاتی مانند برنج و لپه و انواع حبوبات طراحی و چاپ نماید.
در کاتالوگ هرچقدر عکس ها و مطالب جذاب تر باشند مخاطب  شما خیلی راحت تر و بهتر می تواند برای خرید تصمیم گیری نماید در واقع باید به نحوی باشد که جوابگوی سوالات آن ها باشد .

اطلاعاتی که در اکثر کاتالوگ ها چاپ می شود را می توان به عکس های با کیفیت محصولات و توضیح در مورد چگونگی مصرف و نحوه تولید آنها و در بعضی اوقات به قیمت آن اشاره کرد . این اطلاعات اغلب برای مصرف کنندگان اصلی است و در بعضی مواقع نیز برای فروشندگان استفاده می شود.

اکنون می خواهیم توضیح مختصری در مورد چاپ کاتالوگ در کرج بدهیم. می توانیم به این اشاره کنیم که چاپ کاتالوگ در کرج اغلب به روش چاپ افست انجام می گیرد و در بعضی موارد که مشتری نیاز به چاپ کاتالوگ فوری و یا تعداد کم کاتالوگ دارد به روش دیجیتال کاتالوگ را چاپ و تولید می کنیم . البته لازم به ذکر است که کیفیت چاپ افست کاتالوگ بسیار بالاتر از چاپ دیجیتال کاتالوگ است و پیشنهاد می شود برای چاپ کاتالوگ از چاپ افست استفاده نمایید.

نمونه پروژه کاتالوگ شرکت آدر :

اندازه و سایز کاتالوگ ؟

در سراسر جهان ، دو اندازه مختلف از کارت های کاتالوگ در حالت کلی استفاده می شوند. کتابخانه های بزرگ ، به عنوان مثال به منظور صرفه جویی در فضا ، كتابخانه های دانشگاه معمولاً از اندازه استاندارد ۱۲٫۵ cm X 7.5 cm استفاده می كنند. برخی دیگر ، از جمله بسیاری از مراکز اسناد و بیشتر اعضای SATIS ، از اندازه استاندارد بزرگتر ۱۴٫۸ cm x 10.5 cm استفاده می کنند.

از چه نوع کاغذی برای کاتالوگ ها استفاده می شود؟

برای کاتالوگ هایی که در آن هنر و تصاویر از اهمیت بالایی برخوردار هستند ، یک کاغذ با روکش و روکش بالا در نظر بگیرید و از یک کاغذ بدون پوشش استفاده کنید که می توانید برای لیست محصولات درج کنید که خوانندگان ممکن است بخواهند چیزی را دور بزنند یا یادداشت بگیرند. اگر کاتالوگ شما ارسال خواهد شد ، از وزن کل آن آگاه باشید.

نحوه تهیه کاتالوگ به صورت آنلاین ، آسان و سریع

  • اندازه و جهت صفحه کاتالوگ خود را انتخاب کنید.
  • یکی از الگوهای طراحی کاتالوگ رایگان را انتخاب کنید.
  • از تصاویر و عکاسی محصولات حرفه ای استفاده کنید.
  • نمایش جزئیات محصول و اطلاعات.
  • طرح را بر اساس رنگهای مارک خود سفارشی کنید.
  • انتشار آنلاین ، بارگیری یا چاپ کنید.

انواع طراحی و چاپ کاتالوگ در کرج به ترتیب زیر می باشد:

  • لت دار
  • منگنه ای

  • سیمی

نوع لت دار کاتالوگ بیشترین استفاده را در طراحی دارد. در طراحی کاتالوگ در کرج از سایزهای بزرگ نیز استفاده می شوند. لت دارها یا دو لت یا سه لت یا چهار لت هستند و در بعضی موارد به ۵ و ۶ و… هم می رسند.

نوع کاتالوگ منگنه ای نیز بیشتر در بروشورها استفاده می شوند. کاتالوگ ها به ندرت منگنه ای هستند و بیشتر سیمی و لت دار طراحی و چاپ می شوند.

نوع سیمی کاتالوگ و بروشور به دلیل هزینه بالایی که در طراحی و چاپ دارند، کمتر مورد استفاده قرار می گیرند.

این سه نوع از بروشور و کاتالوگ از انواع کاغذی آن ها بودند که بیشترین مورد استفاده را دارند و اکثر شرکت ها از این سه نوع برای چاپ کاتالوگ در کرج استفاده می کنند، اما یک نوع دیگر از کاتالوگ و بروشور وجود دارد که کمتر در کرج و ایران تولید می شود و عمومیت زیادی ندارد و آن هم کاتالوگ و بروشورهای الکترونیکی است.

خوشبختانه تیم کرج تیزر با بهره مندی از کادر مجرب و پیشرفته ترین وسایل عکاسی می تواند در کنار شما باشد و عکاسی منحصر به فردی از محصولات شما را انجام دهد.

تماس
با کارشناسان ما تماس بگیرید 09125959757