طراحی لوگو در کرج

طراحی لوگو در کرج را با طراحان مجرب و حرفه ای ما تجربه کنید. تیم ما با نمونه کارهای حرفه ای بزرگترین و قدیمی ترین شرکت طراحی لوگو در کرج می باشد. آیا تا به حال یک برند بزرگ را بدون لوگو دیده اید؟ قطعا همینطور است ندیده اید. لوگو تاثیر بسیار زیادی را در معرفی یک برند در میان رقابت های تبلیغی دارد. طراحی لوگو در کرج می تواند برند شما را به یک برند پر فروش در استان البرز تبدیل نماید به شرطی که طراحی آن را به خوبی و با دقت انجام دهید. چه چیزی یک لوگوی بزرگ را برای یک برند بزرگ می‌سازد؟ و مهم‌تر اینکه، چطور می‌توانید بهترین نماد برای یک محصول طراحی کنید؟ لوگو عوامل و شرایط خاصی را می بایست پیروی نمود تا به نتیجه دلخواه یعنی همان لوگو رسید.

طراحی لوگو در کرج را با طراحان مجرب و حرفه ای ما در شرکت دیجیتال مارکتینگ رسام  تجربه کنید. تیم ما با نمونه کارهای حرفه ای جزء برترین و قدیمی ترین شرکت ها در زمینه  طراحی لوگو در کرج می باشد. آیا تا کنون یک شرکت و برند بزرگ را بدون لوگو دیده اید؟ جواب مشخص است قطعا ندیده اید . لوگو تاثیر بسیار زیادی را در معرفی یک برند در میان رقابت های تبلیغی دارد. کارشناس های طراحی لوگوی مجموعه رسام سعی کرده اند تا در این مقاله به توضیح کامل هرآنچه که در مورد لوگو لازم است بدانید، بپردازند.

بهترین شرکت طراحی لوگو در کرج

همانطور که می دانید در میان رقابت های تبلیغاتی، لوگو دارای تاثیرگذاری زیادی بر معرفی یک برند می باشد. به همین دلیل شما باید به دنبال بهترین شرکت طراحی لوگو در کرج باشید تا بتوانید مسیر پیشرفت کسب و کار خود را سریع تر طی کنید. در ادامه این مقاله با تاریخچه لوگو و انواع طراحی لوگو آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.

لوگو چیست؟

“لوگو”، “نشان‌واره” یا “آرم” یک نشانه‌ی گرافیکی هست که می‌تواند  به صورت های مختلفی طراحی شود. اما اغلب لوگوها در قالب علامت، سمبل، نوشتار و یا ترکیبی از این‌ها طراحی و پیاده سازی می شوند . شکل و فرم، رنگبندی، سبک طراحی حروف و خطوط و … در لوگوها می تواند  حس های مختلفی رو در ما ایجاد کند . بنابراین انتخاب سبک مناسب لوگو وابسته به زمینه فعالیت و مخاطبان برند موردنظر ماست . لوگوها امروزه در انواع و اقسام مختلفی طراحی می شوند و کاربردهای مختفی هم پیدا کردند که در ادامه به شرح آنها خواهیم پرداخت :

مهم ترین ویژگی لوگو چیست؟

همان طور که گفتیم لوگو می تواند به شکل های مختلفی طراحی و پیاده سازی شود . لوگو ها بخشی از هویت کسب و کار، محصول یا برند شمارو تشکیل می دهند .

به زبان ساده، لوگو یک تصویر از برند به همراه اشاره به حوزه فعالیت برند یا کسب و کاره شماست.  نکته مهم در طراحی یک لوگو حرفه ای استفاده از حداقل ها برای به تصویر کشیدن حداکثرهاست چرا که لوگو قرار است در حداقل زمان مفاهیم عمیقی (مثل آرمان ها و ارزش های برند، زمینه فعالیت برند، نام برند و … رو در کنار جذابیت و زیبایی) رو در ذهن مخاطب حک کند.

تفاوت برند و لوگو چیست؟

این سوال شاید ساده به نظر بیاید اما بسیار پر اهمیت است . عده ای تصور می کنند برند همان نام لوگو هست و برندسازی یعنی آشنا شدن افراد با نام برند به کمک تبلیغات و سایر ابزارهای موجود… اما نکته این است که مفهوم برند چیزی بسیار فراتر از لوگو هست. و لوگو تنها بخش کوچک اما مهمی از برندسازی رو ایفا می کنه.

همین الان به برند اپل، نایک و کوکاکولا فکر کنید!

  • اولین تصویری که در ذهنتون نقش بست چه تصویری بود؟
  • اولین صدایی که در گوش شما ایجاد شد چه صدایی بود؟
  • اولین حسی که در شما ایجاد شد چه حسی  بود؟

تمام این مفاهیم به همراه حس های خوب یا بد، تجربه های تلخ یا شیرین و هرآنچه که در زندگیمون از خدمات، محصولات یا اقدامات یک بیزینس درک کردیم در مفهومی به نام برند جای می گیره و به همراه لوگوی برند در وجودمون ثبت می شه.

بنابراین باید این را بدانیم که لوگو همان برند نیست و مفهوم برند، چیزی بسیار فراتر از لوگو است…

تاریخچه جالب طراحی لوگو

شاید برای شما نیز جالب باشد که بدانید طراحی لوگو فقط مربوط به زمان های اخیر نیست. انسان ها از قدیم الایام مانند دوره های آشوری برای داد و ستد محصولات شان از لوگو و آرم مخصوص استفاده می کردند. بعد از آن که انقلاب صنعتی رخ داد اهمیت استفاده از لوگو و آرم خیلی بیشتر از قبل شد. مشاغل مختلف در رقابت های تجاری شان از لوگو استفاده می کردند. به همین دلیل می توان گفت که آغاز طراحی لوگو در زمینه های تجاری از ابتدای انقلاب صنعتی، می باشد.

۵ نوع سبک طراحی لوگو

در سبک های طراحی لوگو انواع مختلفی وجود دارد. طراح لوگو با توجه به نوع کسب و کار و سایر شرایط آن، به انتخاب یکی از آن ها دست می زند. در ادامه به چند نوع از سبک های طراحی لوگو می پردازیم.

۱- لوگو مونوگرام:

این نوع لوگو بر پایه تایپوگرافی است و از حرف اول یا چند حرف اول نام تجاری ساخته می شود و در واقع علامت تجاری شرکت به حساب می آید. از جمله لوگو های مونوگرام معروف می توان به NASA و hp اشاره کرد.

۲- لوگو تایپوگرافی:

در این لوگو که شباهت زیادی به مونوگرام دارد، سعی می شود نام تجاری شرکت به صورت کامل آورده شود. لوگو های Google و CocaCola از معروف ترین های این لوگو به حساب می آیند.

۳- لوگو تصویری:

در این سبک طراحی لوگو از علامت های تصویری، سمبل، آیکون و … استفاده می شود. تصاویر باید مرتبط با کسب و کار باشند تا ماندگاری زیادی در ذهن مخاطب داشته باشند. اپل، بنز، داو و … از جمله این لوگو هستند.

۴- لوگو مسکات:

این لوگو دارای یک شخصیت انسانی یا حیوانی و … است و نشان دهنده نوع کسب و کار می باشد. این نوع لوگو سرگرم کننده است و در ذهن مخاطب می ماند. از جمله این لوگو ها می توان به چی توز، kfc، چاکلز و … اشاره کرد.

۵- لوگو ترکیبی:

این لوگو ترکیبی از تصویر و نوشته است. از جمله معروف ترین آن می توان به لوگو LACOSTE اشاره کرد که خلاقیت و زیبایی را می توان در آن مشاهده کرد.

چطور بهترین شرکت طراحی لوگو را در کرج پیدا کنیم؟

در صورتی که می خواهید بهترین شرکت را در زمینه طراحی لوگو در کرج پیدا کنید کافی است در سایت های مختلف جستجو کنید. بعد از جستجو و دیدن نمونه کارهای مختلف، خواهید دید که شرکت ما بهترین و قدیمی ترین آن ها است و می تواند با تیم طراحان حرفه ای که دارد، بهترین لوگو را برای کسب و کار شما طراحی کند. در این صورت نتیجه کار تاثیر بسیار زیادی بر تجارت شما خواهد داشت.

قیمت طراحی لوگو چقدر است؟

برای طراحی لوگو نمی توان یک عدد ثابت را به عنوان قیمت، تعیین کرد زیرا بستگی به عوامل مختلفی دارد. از قیمت های خیلی پایین شروع می شود تا قیمت های میلیونی. با توجه به حرفه ای بودن طراح، میزان تغییراتی که می خواهید در لوگو ایجاد کنید، کیفیت طراحی لوگو و … این قیمت متغیر است. شما می توانید با تماس با کارشناسان مربوطه از تمامی جزئیات قیمت ها مطلع شوید و با اطمینان کامل اقدام به سفارش طراحی لوگو کنید.

همانطور که دیدید طراحی لوگو از اهمیت بسیار زیادی برای کسب و کار شما برخوردار است. یک طراح لوگو عالی با اطلاع از این موضوع، می تواند بهترین نوع طراحی لوگو را برای تجارت شما انتخاب کند تا در مسیر موفقیت تان به شما کمک کند. به همین دلیل است که می گوییم می توانید روی ما حساب کنید زیرا طراحان لوگو ما بهترین ها هستند.

چرا طراحی لوگو مهم است

لوگوی شما اولین نقطه تماس شما با دنیای خارج است. اگر افراد با نام تجاری خود ارتباط برقرار کنند، احتمال این است که آن‌ ها به هر چیزی که ارائه می‌دهد، بازخورد نشان می دهند. طراحی لوگوی بزرگ نیازمند ترکیب پیچیده‌ای از مهارت‌های طراحی، نظریه خلاق و کاربرد ماهرانه است. طراحی لوگو فقط یک زیرمجموعه کوچک از نام تجاری است، اما نشان تجاری یا علامت برند در کانون بیشتر طرح‌های تجاری قرار دارد.

طراحی لوگو در کرج

زمانی که به فردی فکر می‌کنید که بر زندگی شما تاثیر گذاشته‌ است، تقریبا مطمئن هستید که می‌توانید ببینید او چه شکلی بوده است. و به همین دلیل، برندهایی که ما اغلب از آن‌ها اجناس را می‌خریم نیز همین است. ما می‌توانیم به راحتی لوگو را با فکر کردن به تجربیات خود با محصول، شرکت و یا خدمات، تصور کنیم. جایی که تنها تعداد معدودی شرکت فعال در یک بازار یا یک موقعیت خاص وجود دارد، ممکن است صدها یا شاید هزاران نفر باشند که همگی برای جلب توجه رقابت می‌کنند، همه از ما می‌خواهند اول به آن‌ها نگاه کنیم.

ین امر نیاز فزاینده به برندها را برای متمایز شدن از خود ایجاد می‌کند بنابراین آن‌ها با رقبا اشتباه نمی‌کنند. این تمایز از طریق طراحی هویت برند – مجموعه‌ای از عناصری که همگی با هم کار می‌کنند تا تصویر متمایزی را در ذهن ما شکل دهند، به دست می‌آید. بسته به شرکت می‌تواند شامل یونیفرم، گرافیک خودرو، کارت‌های کسب ‌وکار، بسته‌بندی محصول، سبک عکاسی، تبلیغات بیلبورد باشد.

طراحی یک لوگوی حرفه ای چه مزایایی دارد؟

طراحی یک لوگوی حرفه ای و اصولی می تواند تاثیر به سزایی در محبوبیت شما و برند شما در ذهن مخاطبان داشته باشد. در حالی که داشتن یک لوگوی بی کیفیت و غیراصولی می تواند به برند شما ضربه وارد کند . بنابراین اگر قصد سفارش طراحی لوگو در کرج  را دارید کارشناسان ما در شرکت دیجیتال مارکتینگ رسام کنار شما خواند بود تا در اطلاع رسانی در زمینه  لوگو حرفه ای و تسلط به استراتژی های رشد کسب و کارتان یاری رسان شما باشند .

هدف لوگو چیست؟

در یک جمله کوتاه می توان گفت لوگو ابزاریست که برای سرعت بخشیدن به ماندگاری برند در ذهن مخاطبان و دیده شدن هرچه بیشتر و سریع تر برند در فضاهای مختلف توسط مخاطبان بالقوه برند استفاده میشود .

زمانی که مخاطبان هدف ما با لوگوی برند ما روبه رو می شن، مفاهیم ضمنی موردنظر ما که توسط یک طراح لوگو حرفه ای در فضای لوگو اعمال شده با یک حس مثبت یا منفی (بسته به نحوه برندسازی ما…!) همراه شده و در مدت زمان کوتاهی در ضمیر ناخودآگاه افراد حک می شود  و برند ما را در ذهن آن ها  ماندگار می کند. و همان طور که می دانیم این یعنی یک موفقیت بزرگ برای رشد و پیشرفت برندهایی است  که به طور استاندارد به برندسازی بیزینس خودشان پرداخته اند .

لوگو چه کاربردی دارد؟

اگر همین الان به دور و بر خود نگاهی بیاندازید خواهید دید که هر چیزی که در زندگی روزمره در حال استفاده از آن هستیم، از گوشی موبایل، لپ تاپ، لباسی که پوشیده ایم ، کتاب هایمان ، وسایل شخصیمان و همه و همه با یک نماد همراهن تا بدانیم از کجا آمده اند  و قرار است که چه کمکی به ما بکنند.

این نماد کوچک، رازآلود، جذاب و در عین حال مهم، تقریبا در جای جای محیط اطرافمون وجود دارد و بخش مهمی از فضای ذهنی ما رو فراگرفته است . برای جواب به این سوال که “لوگو چیست و چه کاربردی دارد” باید بگوییم که لوگو نمادیست که می تواند تمام قصه ها، داستان ها، تلاش ها، هزینه ها و چشم انداز یک برند رو با یک حس مثبت یا منفی همراه کند و در یک نگاه تمامی این اطلاعات رو در ذهن ما حک کند و بارها به طور ناخودآگاه به ذهن ما یادآوری کند. و ما به طور ناخودآگاه از محصولات و خدماتی استفاده می کنیم که نسبت به آنها  حس نزدیکی و آشنایی بیش تری داریم. و می توان گفت که این همان برگ برنده برندهاست…!

تاریخچه طراحی لوگو

تاریخچه طراحی لوگو:

استفاده از لوگو فقط مختص به دوران معاصر نیست بلکه از گذشته های دور از انواع آرم ها و لوگوها استفاده می شده است. در یونان باستان و حتی در دوره آشوری ها از لوگو و آرم های خاصی استفاده می شده است. در آن زمان بیشتر برای داد و ستد ها از آرم ها برای محصولات خود استفاده می کردند و به دنبال تجاری کردن لوگو نبوده اند.

در طول انقلاب صنعتی استفاده نشان تجاری و لوگو از اهمیت خاصی برخوردار گردید و در رقابت های تجاری از لوگو و آرم مخصوص خود استفاده می کردند در واقع می توان گفت که شروع طراحی لوگو به صورت استفاده تجاری در آغاز انقلاب صنعتی رخ داد.

فرآیند طراحی لوگو :

۱ – تحقیق و استراتژی :

قبل از اینکه قلم به هر پروژه طراحی لوگوی جدید برخورد کند، تحقیقات کامل ضروری است. در اینجا چند نکته برای طراحی این مرحله مهم این فرآیند وجود دارد.

رقیب خود را بشناسید

پیش از اینکه شما حتی شروع به کار بر روی مفهوم طراحی لوگو در کرج کنید، به طور کامل به بازار هدف خود تحقیق کنید. مشتری شما باید قادر به ارائه اطلاعاتی درباره رقبای خود باشد تا شما شروع به کار کنید.

همه را در مجموعه رقابتی خود مقایسه کنید. این تحقیق ممکن است به خوبی برخی قراردادهای تجاری علامت‌گذاری شده در این بخش بازار را آشکار کند و گاهی اوقات می‌تواند با بازی کردن بر روی وابستگی‌های تصویری آشنا به شما کمک کند.

اما به خاطر داشته باشید که بسیاری از طراحی‌های لوگوی اصلی دنیا به طور خاص برجسته هستند چون آن‌ها از گرایش‌ها دوری می‌کنند و متفاوت فکر می‌کنند.

تحقیق و استراتژی

سوالات درست بپرسید

استراتژی تبدیل به بخش مهمی از فرآیند تولید کننده می‌شود. این یعنی در عمل اغلب به مقیاس پروژه بستگی دارد، اما همه چیز با پرسیدن سوالات درست شروع می‌شود.

کتاب ایجاد نام تجاری (مایکل جانسون): در پنج و نیم مرحله به فرآیند خلاقانه بانک جانسون اختصاص داده می‌شود و چالش‌های پیچیده مانند فرموله کردن استراتژی برند به مراتب بیشتر از آنچه که ما می‌توانستیم به اینجا امید داشته باشیم را پوشش می‌دهد.

در آن، جانسون از شش چیز زیر سوال می کند که شما به عنوان یک نقطه شروع کار می کنید:

  • چرا ما اینجاییم؟
  • ما چه کار می‌توانیم بکنیم و چگونه این کار را انجام دهیم؟
  • چه چیزی ما را متفاوت می‌کند؟
  • ما برای چه اینجا هستیم؟
  • ما بیش از همه به چه چیزی اهمیت می‌دهیم؟
  • شخصیت ما چیست؟
تایپوگرافی

۲ – تایپوگرافی :

انتخاب فونت مناسب، بخش مهمی از فرآیند طراحی لوگو است – در واقع بسیاری از معروف‌ترین مارک‌های دنیا wordmarks هستند، که به طور کامل برای انتقال پیامشان استفاده می‌کنند.

typeface را به دقت انتخاب کنید

فونت‌های Outline serif بر طراحی لوگو در سال‌های اخیر استفاده فراوانی داشته اند ، که اغلب با حرکات حداقل مینیمالیستی دست به دست خواهند شد .اجازه ندهید گرایش‌ها قضاوت خودتان را تغییر دهند: فونت serif هنوز می‌تواند گزینه مناسب برای آخرین پروژه شما باشد، به خصوص اگر شما به یک حس شیک و یا سنتی و حرفه‌ای نیاز دارید، پس زمان را صرف تحقیق درباره گزینه‌های خود کنید.

افزودن و پالایش شخصیت

اگر از یک فونت موجود در یک logotype استفاده کنید، به خصوص در یک نقطه نزدیک به همه جا حاضر مانند Helvetica، اغلب فشار بیشتری بر سایر نقاط ارتباط وجود دارد، از قبیل تصاویر، پالت رنگ، لحن صدا و غیره برای توسعه و ارتقای شخصیت برند.

ردیابی Skilful و فاصله‌گذاری در هنگام تنظیم یک logotype ساده در یک فونت موجود ضروری است. نوع ردیابی شده می‌تواند احساس پیچیده و مقتدر داشته باشد، در حالی که فاصله‌گذاری دقیق می‌تواند به قفل کردن افراد به عنوان واحد خود شامل خود کمک کند.

۳ – شکل و نماد :

برخی از معروف‌ترین نام‌های تجاری دنیا زمانی قابل‌تشخیص هستند که نام شرکت حذف شود. حتی یک باشگاه خصوصی نیز به طور خاص به مالکیت یک شکل خاص دست یافته ‌است، به طوری که حتی لازم نیست به طور کامل به شکل لوگو به طور کامل تحقق یابد تا به صورت ناخودآگاه با برند خود ارتباط داشته باشد.

شکل و نماد
نظریه رنگ

۴ – نظریه رنگ

روان‌شناسی رنگ جذاب است، و نقش محوری را در ایجاد یک انجمن برند ایفا می‌کند، چه شما یک لوگوی نشان و یا یک wordmark را شکل دهید.

در هسته نظریه رنگی چرخ رنگی است، ابزاری اساسی برای ترکیب رنگ‌ها به روش‌های مختلف که در اصل توسط اسحاق نیوتن در سال ۱۶۶۶ طراحی شده ‌بود. رایج‌ترین شکل ۱۲ رنگ براساس مدل رنگی “RYB” است.

رنگ‌های اصلی قرمز، زرد و آبی هستند و سه رنگ ثانویه (سبز، نارنجی و بنفش)با ترکیب دو رنگ اولیه ایجاد می‌شوند. در نهایت، شش رنگ سومین رنگ با مخلوط کردن رنگ‌های اصلی و ثانویه ایجاد می‌شوند.

در میان تمام این فعالیت‌ها، چقدر طراحی لوگو مهم است؟ بعضی وقت‌ها این موضوع قابل بحث است. به عنوان مثال، اگر گوگل به لوگوی دیگری نیاز داشته باشد، گوگل همچنان موتور جستجوی گوگل محسوب می‌شود؟ احتمالا.

استفاده از اصول طراحی لوگو می تواند به شما در رسیدن به طرح اصلی کمک زیادی نماید. طراحی لوگو در کرج در سال های گذشته به خوبی در حال انجام است و افراد و شرکت های متعددی در حال انجام طراحی لوگو در کرج هستند.

البته شرکت ها و طراحان انگشت شماری در کرج وجود دارند که می تواند یک لوگوی بزرگ و منحصر به فرد را طراحی کنند. که شما با اندکی جستجو می توانید بهترین را انتخاب نمایید. انتخاب یک شرکت طراحی لوگو در کرج  می تواند در فرآیند طراحی لوگو بسیار به شما کمک کند و در همه مراحل کار ها را به خوبی پیش ببرد.

تاثیر لوگو در کسب و کار و موفقیت بیزینس ها از دیدگاه روانشناسی:

تاثیر لوگو در کسب و کار امروزه به شدت احساس میشود و غیر قابل انکار است . لوگو یکی از مهم ترین ابزارهایی است  که می تواند  مسیر برندسازی را برای بیزینس ها و کسب و کارها هموار کند. چرا که از دیدگاه روانشناسی، تصاویر بسیار راحت تر از کلمات و جملات در ذهن ما نقش می بندند.

لوگو ها می تونن به افراد کمک کنند که بیزینس، تجارت یا حرفه شخص موردنظرشان رو راحت تر به خاطر بسپارند و در مواقع نیاز به محصولات یا خدمات خاص به سراغ برندی بروند که لوگوی آن ها  بیشتر به چشمشان خورده و برایشان آشناتر است .

شرکت‌های تولیدی ، تجاری و صنعتی، کسب وکارهای کوچک و همین طور افراد با حرفه های مختلف امروزه از لوگو ها در شکل ها و سبک های مختلف به عنوان اولین قدم برای برندسازی حرفه ای خودشان استفاده می‌ کنند . تا از این طریق سریع تر و راحت تر با مخاطبان هدفشان ارتباط برقرار کنند و خدمات، اهداف و محصولاتشان را به دیگران معرفی کنند و خودشان را  در ذهن مخاطبان ماندگار کنند.

این تازه بخش خیلی کوچکی از روند برندینگ محسوب می شود .  برای درک بهتر تاثیر لوگو در کسب و کارها و صنعت تبلیغات لازم است  که از اصول روانشناسی، ضمیرناخودآگاه و ساختار مغز و ذهن انسان اطلاعات دقیق تری داشته باشیم.

چرا کرج تیزر
طراحی منحصر به فرد
طراحی منحصر به فرد
استفاده از جدیدترین متدها
استفاده از جدیدترین متدها
تجربه و دانش
تجربه و دانش
طراحی و اجرای خلاقانه
طراحی و اجرای خلاقانه

خلاقیت

آگاهانه و یا ناآگاهانه شرکت های تبلیغاتی در کرج و طراحان لوگو در کرج با استفاده از مفاهیم و تصاویر روزمره و دنیای اینترنت به خلاقیت خود می افزایند. در سالهای پیش شرکت های تبلغاتی در کرج که کار طراحی لوگو در کرج را انجام می دادند به هیچ عنوان به صورت ۱۰۰ در ۱۰۰ در ایجاد خلاقیت در طراحی لوگو تبحر نداشتند. در میان ایده های مختلف که برای طراحی لوگو در کرج می توان دید کارهای منحصر به فرد و قابل دفاعی وجود دارد.

هنرمند و طراحی لوگو خوب کسی است که پیوسته بتواند تصورات مختلفی از نام و نشان برای طراحی لوگو ایجاد کرده و با ایجاد سبک های متنوع که شامل همه ی سلیقه های مختلف در کرج است بتواند پاسخی مطمئن برای کسب و کار کرجی به همراه داشته باشد.البته ایجاد تنوع در سبک های طراحی لوگو کار آسانی نیست و یک طراحی لوگو در کرج باید بتواند نظر کارفرمای خود را جلب کند.

خلاقیت
برای ایجاد خلاقیت در طراحی لوگو به تعداد آدم های روی زمین ایده وجود دارد که می تواند ذهن و هنر و ذوق شما را به کار بگیرد و تا مسیر موفقیت پیش ببرد.شما برای شناخت محفظه و حجم خلاقیت خود آن هم اگر در شهر کرج ساکن هستید باید بدانید که تمرین های متفاوت می تواند این گنجایش را روز به روز بیشتر و بیشتر کند. خلاقیت در طراحی لوگو همانند یک تکنولوژی روز به روز در حال پیشرفت است و اگر شما طراح عزیز از این میدان رقابت فاصله بگیرید نمی توانید آینده درخشانی پیش رو داشته باشید. در ایجاد محفظه ی بزرگی از شناخت انتظارات مشتریان خود دریغ نکنید و روز به روز به این تجربه اضافه کنید. بهتر است کمی به مشتریان مشاوره تخصصی بدهید چرا که این کار برای طراحی لوگو شک آنها را به یقین تبدیل می کند. تا می توانید رسانه ها و مکان هایی که یک لوگو طراحی شده باید در آنجا باشد را آنالیز و رفتار بیننده را بررسی کنید. به نظر ما یک طراح لوگو باید ببیند که واکنش مردم بعد از دیدن لوگو ی طراحی شده چیست و این خلاقیت ایجاد شده چقدر توانسته تاثرگذار باشد. همانطور که خلاقیت را یکی از فاکتورهای طراحی لوگو می دانند به شما پیشنهاد می کنیم در جهت افزایش این محفظه وبرنامه هایی برای ایجاد خلاقیت بیشتر دریغ نکیند.

بیاید ببینیم خلاقیت در طراحی لوگو در کرج چقدر می تواند تاثیر گذار باشد و چرا باید به ایجاد این خلاقیت در طراحی لوگو بپردازیم. اگر سالها در کرج ساکن باشید متوجه ایجاد رقابت در لوگو خصوصا در تابلوهای مغازه ها شده اید. روزگاری کمتر کرجی پیدا می شد که به دنبال طراحی لوگو برای کسب و کار خود باشد اما امروزه این موضوع بسیار اهمیت پیدا کرده و حتی وارد رقابت شدیدتری هم شده است.

لوگو به یک نیاز تبدیل شده است و نمایش قدرت شروع یک کسب و کار با طراحی لوگو حرفه ای یک واقعیت انکار نشدنی است. نرم افزارهای کامپیروتری طراحی لوگو روز به روز در ایجاد خلاقیت بستر بزرگتری را فراهم می کنند. و این بستر توان اجرایی و ایده پردازی برای خلاقیت در طراحی لوگو را افزایش می دهد.

خلاقیت در طراحی لوگو می تواند برای یک برند آینده ای موفق را رقم بزند . در گذشته با یک سرچ ساده می توان دید که بسایر از لوگوهایی که در کرج می بینیم نسخه کپی شده لوگوهای اینترنتی هستند ولی امروزه این کپی شدن کمی اوضاع بهتری به خود گرفته است. یک طراح لوگو برای خلاقیت در طراحی لوگو می تواند با ایده گرفتن از المان های مختلف ، سرچ در اینترنت ، دیدن لوگوی رقبای آن کسب و کار ، اتود های دستی، حضور در شبکه های اجتماعی تا حدی به یک زیرساخت لازم رسیده و بعد اقدام به اجرای هدفمند و خلاقانه طراحی لوگو کند.

برای بیان نحوه ایجاد خلاقیت در طراحی لوگو باید به برخی موارد اشاره کنیم. این موارد می تواند لوگوی شما را کارآمد و متفاوت تر از دیگر لوگو ها نشان دهد. ایجاد خلاقیت در طراحی لوگو را با تجربه خود به شرح ذیل پیشنهاد می دهیم:

  • برای برداشتن اولین قدم باید اعتماد به نفس داشته باشید، دقت کنید شما نسخه اصلی از خودتان هستید پس می توانید یک طراحی لوگو خلاقانه انجام دهید.
  • ارتباط برقرار کنید برای خلاقیت در طراحی لوگو تمام نیاز های مشتری و کارفرما و سلیقه او را بشناسید سپس اقدام به اجرا کنید. این کار باعث می شود راحت تر دست به خلاقیت در طراحی لوگ بزنید.
  • سعی کنید ذهن خود را باز کنید و تمام توجه خود را به کاری که می خواهید انجام دهید معطوف کنید. مثلا مشکلات خانه یا دانشگاه و… نباید در حین طراحی لوگو در کنار شما باشد . اگر موضوع ناراحت کننده است که نمی توان آن را کنار بگذارید لطفا طراحی لوگو را فعلا فراموش کنید و به تایم دیگری موکول کنید.
  • کمی ریسک کنید. نگران نباشید اگر نتیجه را دوست دارین قوانین موجود در دانشگاه یا تجربه خود را کمی به هم بزنید و ایده پردازی و خلاقیت را ایجاد کنید این کار باعث می شود به نتایج جالبی برسید.
  • همانطور که قبلا گفتیم به دنیای اینترنت پا بگذارید و کمی تحقیق کنید این کار باعث می شود سبک همیشگی موجود در ذهن شما به هم بخورد و شما هوشمندانه تر کار کنید و به یک نتیجه دلخواه برسید.
  • جلوه های گرافیکی با فرهنگ مردم کرج

جستجوی ایده های خلاقانه با توجه به کسب و کارهای کرج

برای جستجوی ایده های خلاقانه و آن هم مرتبط با بافت شهری کرج راه حل هایی وجود دارد که می توان به آن اشاره کرد.

  • شناسایی و تحقیق در خصوص عمده سلیقه های صاحبان کسب و کار در کرج
  • بررسی لوگو های طراحی شده در کرج و اقدام به ایجاد خلاقیت و نوآوری بصری در اجرای بهتر از آنها
  • استفاده از برخی المان های تاریخی کرج و ایجاد ایده پردازی با توجه به آنها
  • استفاده از برخی فونت های اصلاحا به روز و مرتبط با مشاغل و ایده پردازی برای طراحی لوگو در کرج
  • فراموش نکنید با توجه به بافت شهری نسبتا کوچک کرج به هیچ عنوان کپی نکیند و سعی کنید در خصوص ایده پردازی برای طراحی لوگو منحصرا اقدام کنید
  • تصاویر و فونت های خوانا جلب توجه می کنند پس تا می توانید از ساده گی بهره ببرید.
  • پراکندگی رنگ در شهر کرج و ایجاد هماهنگی یا تناقض

اگر بخواهیم برای طراحی لوگو در کرج به اصلی ترین موضوع دقت کنیم توجه به رنگ های ساختمان ها ، مغازه ها ، تابلو های شهری و بیلبورد های داخل شهر کرج است . این موضوع بسیار جالب است. اگر به شهری مثل هنک کنگ یا سئول یا شهرهای ایالات متحده  سری بزنیم متوجه یم شویم تنوع رنگ در بافت شهری بسیار زیاد است. اما در شهری مثل کرج و حتی بیشتر شهرهای ایران یک طیف رنگ سفید، آجری، شیری  و یا در برخی طوسی و نقره ای وجود دارد. پس با تکیه بر استفاده از رنگ سازمانی شرکت ها می توان در خصوص بازی با رنگ ها برنامه ریزی خاصی کرد. این استفاده از رنگ ها می تواند برای کسب و کار ها مفید باشد. البته در برخی رسانه ها مثل صدا و سیما و یا کاتالوگ ها  و خدامت چاپی تنوع رنگ در همه جا وجود دارد.

خودروهای موجود در سطح شهر هم به آن صورت تنوع رنگی را ایجاد نکرده اند و شاید طیف رنگ سبز برای باغ ها و پارک های شهر کرج کمی تفاوت را شکل دهد. پس برای یک طراحی لوگو در کرج استفاده از رنگ های طیف گرم می تواند کارآمد باشد.

برای مشاوره و سفارش لوگو تماس بگیرید

انتخاب برترین طراح لوگو در کرج یا برترین شرکت طراحی لوگو در کرج

در مقالات قبلی برای انتخاب و راههای انتخاب  یک شرکت در کرج که بتواند انتظارات شما را در طراحی لوگو برآورده کند صحبت هایی کرده ایم و اگر بخواهید با این موضوع دقت بیشتری داشته باشید ما یکبار دیگر تیتروار به موضعات قابل بحث اشاره ای می کنیم:

  • هدف خود از طراحی لوگو را شناسیایی کنید و بدانید برای چه چیزی و با چه رسالتی اقدام به دنبال طراح لوگو در کرج هستید.
  • به دنبال ایده در رقبا در کرج و یا ساسر ایران بگردید و ببینید که آنها به چه شکل طراحی لوگو انجام داده اند. این کار باعث می شود کپی غیر عمد انجام ندهید .
  • سبک مورد نظر خود را پیدا کنید این سبک همان علاقهمندی شماست
  • در اینترنت ویا رساینه های مرتبط و یا با مشورت دوستان چند گزینه ها را انتخاب و اقدام به برگزاری جلسه کنید
  • نیاز های خود را دقیقا شرح و منتظر نظرات طراحان و شرکت ها باشید
  • نمونه کار و روزمه طراح و یا شرکت تبلیغاتی در کرج را با دقت برسی کنید
  • ایده ها را بررسی کنید و به طراح خود اعتماد کنید.
  • اقدام به عقد قرارداد کنید و بررسی کنید که زمان و تاریخ و هزینه های اجرا چقدر است.
  • المان های شهری ،تاریخچه فرهنگی و سیاسی شهر کرج و استفاده از آن در طراحی لوگو

برای بیان این موضوع شاید تهران و شهرهای دیگر پیشنهاد بهتری با توجه به عدم داتشن المانی خاص در کرج باشد. یک نکته قابل تامل وجود دارد و آن این است هرکسی از شهر یاشهرستان خود به کرج مهاجرت کرده است و می خواهد کسب و کاری داشته باشد می تواند با الهام از المان شهری خود اقدام به طراحی لوگو در کرج داشته باشد. البته این موضوع اصلا برای کرج ها چیز غیر قابل تحملی نیست. ضمنا توجه و تاکید بر ارتباط لوگو با کسب و کار هم بسیار مهم تر از توجه به بافت کرج است.

تماس
با کارشناسان ما تماس بگیرید 09125959757