تکنیک های عکاسی حرفه ای

تکنیک های عکاسی حرفه ای

آموزش تکنیک های عکاسی حرفه ای مسئله ای همیشگی است. اگر یک عکاس حرفه ای باشید می دانید که تسلط بر تکنیک های عکاسی حرفه ای و ایجاد خلاقیت هیچ انتهایی ندارد. عکاسی های جدید می تواند فرصت های جدید را برای شما ایجاد کند. این نوع فرصت شما خلاقیت ذهن شما را مرحله به مرحله بیشتر می کند.

در اینجا به بیان چهار تکنیک ساده اما جالب از تکنیک های عکاسی حرفه ای می پردازیم. دوربین خود را بردارید و برخی از این موارد را امتحان کنید. شما با تکرار این تکنیک های عکاسی حرفه ای به عکس های جذابی خواهید رسید.

عکاسی با سرعت بالا

عکاسی با سرعت بالا نوعی عکاسی است که عکس های گرفته شده را جذاب تر می کند. در این نوع عکس ها سوژه ها را در زمان دگرگون می کند و طوری سوژه را به نمایش می گذارد که دیدن آن برای چشم غیر مسلح خیلی سریع است. تجهیزات مورد نیاز برای عکاسی با سرعت بالا، یک سه پایه، یک دیافراگم باریک، یک فلاش و کمی صبر است.

عکاسی شب

چقدر زیباست عکاسی بدون نورخورشید و در آرامش شب. در شب هم زندگی وجود دارد و در این نوع عکاسی ها باید این موضوع به خوبی بیان شود. برای عکاسی شبانه با کیفیت بالا، به یک سرعت شاتر فوق العاده آهسته و یک سه پایه نیاز دارید تا دوربین خود را برای مدت طولانی ثابت نگه دارید.

اشتباهات رایج عکاسان در تار بودن عکس
ممکن است این مطلب را نیز بپسندید

عکاسی تار (یا موشن بلور)

تار یا محو از یک جسم در حال حرکت است. این عکاسی ها بیشتر در عکس های ورزشی گرفته می شود. اما برخی عکس های خیابانی را نیز می توان با این عکس ها گرفت. برای گرفتن این نوع عکس سرعت شاتر را کم کرده و دوربین را همزمان با سوژه حرکت داده و شاتر را فشار دهید . البته برخی عکاسان برای گرفتن این نوع عکس ها در حین فیلمبرداری عکاسی را انجام می دهند. .

عکاسی سیاه و سفید

عکاسی سیاه و سفید همیشه طرفدار داشته است و یک حس درام را القا می کند.
اما عکس سیاه سفید فقط این نیست که فیلتر سیاه و سفید را در فتوشاپ بزنید و همه چیز تمام شود.
برای این نوع عکاسی از تنظیم رنگ دوربین و سایه ها و سوژه های خوب سیاه و سفید استفاده کنید.

تماس
با کارشناسان ما تماس بگیرید 09125959757