تاثیر ساخت انیمیشن در کرج بر فروش

تاثیر ساخت انیمیشن در کرج بر فروش

انیمیشن در کرج ابزاری جذاب است که می‌تواند به شما کمک کند به طور جامع نسبت به معرفی کالا و یا خدمات خود اقدام نمایید. طبق بررسی محققان ۶۵ % از مردم با دیدن مسائل را یاد می گیرند. بر همین اساس آن ها معتقد هستند که دیدگاه ما مهم‌ترین حس ما است و نیمی از منابع مغز ما را اشغال کرده ‌است.
اطلاعات تصویری ۶۰ هزار بار سریع‌تر از متن ها در مغز پردازش می‌شود.

به این دلایل، یک تغییر اجتناب ‌ناپذیر در جهت محتوای بصری در رسانه‌های اجتماعی وجود دارد. در حال حاضر میلیاردها بار انواع ویدئو در فضای مجازی در حال رد و بدل شدن است. در صنعت تبلیغات استفاده از ویدئو یک امر اجتناب ناپذیر است. حال اگر این ویدئو به شکل جذاب تری پخش شود می تواند ماندگاری بیشتری را در ذهن مخاطبین و مشتریان داشته باشد. این جذابیت در انیمیشن های ۳بعدی و ۲بعدی نهفته هستند. شما در انیمیشن محدودیتی برای نوع معرفی ندارید و خیلی بیشتر می توانید بر روی مشتریان تاثیر گذاری داشته باشید.

در اینجا برخی آمار وجود دارد که باعث می‌شود که شاید شما بخواهید از ویدئوی بیشتری در بازاریابی خود استفاده کنید:

گنجاندن انیمیشن و ویدئو در صفحه ورودی سایت می‌تواند تا ۸۰ درصد ورود مخاطبین را افزایش دهد.

پس از تماشای یک ویدیو، ۶۴ % از کاربران با احتمال بیشتری از شما خرید خواهند کرد.

یک سوم از تمام فعالیت‌های آنلاین صرف تماشای فیلم می‌شود.

پس از دیدن محصول و یا خدمات شما در یک ویدیو، ۵۰ % ار مراجعه کنندگان برای اطلاعات بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

عکاسی خودرو
ممکن است این مطلب را نیز بپسندید

براساس گزارش یوتیوب کاربران یوتیوب بیش از ۳ میلیارد ساعت ویدیو را در ماه تماشا می‌کنند.

اگر تا به حال ویدئو بخشی از استراتژی بازاریابی محتوای شما نبوده است، الان زمان شروع استفاده از آن برای بازاریابی محصول فعلی است.

استفاده از انیمیشن در معرفی کالا و خدمات شما، باعث ایجاد جذابیت بیشتر ویدئو شما می شود. بررسی ها نشان می دهد که انیمیشن های تبلیغاتی بیشتر از تیزرهای رئال مورد استقبال قرار می گیرند.

سخن آخر

ساخت انیمیشن در کرج می تواند فرصتی خوب و ایده آل برای شما فراهم سازد تا بتوانید با جذابیت بیشتری نسبت به معرفی محصولات خود بپردازید. گروه کرج تیزر می تواند به شما در ساخت انواع انیمیشن های ۲بعدی و ۳بعدی در جهت معرفی محصولاتتان کمک شایانی نماید.

 

تماس
با کارشناسان ما تماس بگیرید 09125959757