عکاسی برای اینستاگرام

عکاسی برای اینستاگرام

عکاسی برای اینتستاگرام و نحوه ی استفاده در اینستاگرام بسیار مهم است .
شما می توانید در این فضا به معرفی خود و خدمات یا کسب و کار خود بپردازید. به شرط آنکه در عکاسی و پست گذاری کمی ماهر شوید.
اپلیکیشن اینستاگرام محبوبیت زیادی در سراسر دنیا پیدا کرده است و کاربران زیادی خصوصا در کشور ما ایران وجود دارد.
در این مطلب ما ۷ نکته در خصوص استفاده از عکس و اثرگذاری آن در اینستاگرام به شما می آموزیم.

۱٫ بیوگرافی خود را به درستی تنظیم کنید.

اولین چیزی که کاربران اینستاگرام می بینند بیوگرافی شماست.
پس تا می توانید کامل و درست و اصولی آن را پر کنید.
نام کسب و کار خود و محل آن را درج کنید.
شرح مختصری از خدمات و محصولات خود را عنوان کرده و حتما لینک وب سایت خود را درج کنید.
از عکس پروفایل به بهترین نحو استفاده کنید .
اگر لوگو دارید این بهترین گزینه است.
در این حالت و حتی رعایت کردن هشتگ ها در کنار کسب و کار خود شما به راحتی سرچ خواهید شد.

۲٫ همه چیز را در یک زمان پست نکنید

اگر تازه به محیط اینستاگرام وارد شده اید عجله نکنید روزی یک تا سه پست برای شما کافیست .
اینگونه کاربران شما اذیت نمی شوند.
برای پست گذاری می توانید در تایم های مشخصی این کار را انجام دهید. مثلا صبح، ظهر و حتی شب ها.

۳٫ یک داستان کوتاه اضافه کنید

برای خود در انتخاب نوع عکس ها سبک داشته باشید تا جذابیت پیج شما بیشتر شود.
مثلا با زبان عکس و تصویر قصه ای را روایت کنید ، این کار می تواند طرح های موزاییکی باشد یا ترکیب رنگ ها یا ترکیب قاب های متفاوت عکاسی و غیره. لطفا خوش سلیقه باشید.

۴٫ بیشتر از #Hashtags استفاده کنید

هشتگها فقط برای نوجوانان نیستند آنها می توانند در زمان نمایش در Instagram دنیایی از تفاوت ایجاد کنند.
از هشتگ ها برای نوع کار خود استفاده کنید. یعنی قبل از هر عنوان کلیدی کسب و کارتان هشتگ بگذارید.
اگر عکاس هستید از کلمات دوربین ، عکس ، عکاسی صنعتی ، عکاسی تبلیغاتی و غیره استفاده کنید.

۵٫ برچسب مشتریان یا تگ کردن

اگر مشتری شما قبلا شما را دنبال نکرده است، آنها را تشویق کنید تا در طول پست های شما این کار را انجام دهد.
به این ترتیب شما می توانید آنها را در عنوان و در عکس برچسب گذاری کنید.
اول از همه، این تضمین می کند که مشتری شما هنگامی که وارد Instagram شوید و اعلان دریافت کند، آن را مشاهده می کنید.
به این معنی است که آنها احتمال بیشتری دارند که عکس شما را به اشتراک بگذارند.

۶٫ ارسال تصاویر به دیگر شبکه های اجتماعی

بعد از انتشار یک عکس یا پست آن را در فیس بوک خود یا در وب سایت خود ویا در تویتر خود بازنشر کنید.
این کار باعث می شود کار شما نه تنها حرفه ای تر بلکه پربازدید تر باشد.
حضور کسب و کار شما در دیگر شبکه های اجتماعی ضروری است.

۷٫ جلوگیری کراپ کردن عکس

اگر از عکاس حرفه ای استفاده می کنید عکس های گرفته شده را کراپ نکنید این کار باعث می شود برخی از نکات و یا جزئییات عکس را حذف کنید.
پس استفاده از عکس ارجینال را فراموش نکنید.

امتیاز این مطلب
  • عکاسی برای اینتستاگرام
5.0
بالا