چاپ پوستر در کرج

چاپ پوستر در کرج

چاپ پوستر در کرج در انواع سایز ها و جنس های مختلف با طراحی های متفاوت و جذاب و هم خوان با سبک و سلیقه افراد در خدمت عموم همشهریان قرار گرفته است.

پوستر چیست ؟

پوستر ها محصولات طراحی هستند که به آن ها دیوار کوب یا اعلان نیز می گویندکه به صورت تبلیغات موقت می باشند، پوستر ها دارای متن و طرح های گرافیکی هستند که برای طراحی پوستر از تصاویر چشم نواز و متونی با فونت های جذاب استفاده می شود.

تاریخچه پوستر

پوسترها در ابتدا برروی چوب طراحی می شدند که بعد از تحولاتی که از جنگ جهانی دوم به بعد پیش آمد هنر گرافیک بهتر شد و  به جای طراحی پوستر برروی چوب طراحی پوستر بر روی کاغذ و مقوا گسترش پیدا کرد.

انواع پوستر

پوستر های سازنده، پوستر مد، پوستر شرکتی، پوستر های تبلیغاتی، پوستر موضوع، پوستر فرو مایه ( عضلانی).

انواع سایز پوستر

پوسترها در سایز های مختلفی وجود دارد که مرسوم ترین آن ها a3/a4/50 ,70  است.

اهداف پوستر ها

پوسترها اهداف مختلفی و چند منظوره ای است یکی از اهداف مهم و کاربردی پوستر به عنوان تبلیغ و از دیگر اهدافی که وجود دارد به عنوان اطلاع رسانی استفاده می شود.

انواع سبک پوستر

فرمالیسم (تصویر سازی) : روش و سبکی است که وابسته به فرم و تصویر سازی است و شامل ویژگی های بصری است.

مینیمالیسم : دارای متون کوتاه و خلاصه و در واقع طرفدار ساده گرایی است که به بیان افکار می پردازد.

ایزو تایپ (ایپوگرافی ) : استفاده از حروف با فرم تصویری و در این سبک از تصویر حداقل استفاده می شود و عنصر غالب اش متن و نوشته است.

و…

قیمت چاپ پوستر

قیمت چاپ پوستر به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله سایز و جنس کاغذ است، هر چقدر سایز پوستر افزایش یابد به نسبت آن نیز قیمت افزایش می یابد و اما جنس کاغذ باید به این موضوع توجه کنید که کیفیت چاپ پوستر مورد نظر برای شما چقدر بااهمیت است که به نسبت آن جنس کاغذ را تعیین کنید.

دوربین مناسب برای عکاسی صنعتی
ممکن است این مطلب را نیز بپسندید

 انواع جنس کاغذ چاپ

کاغذ گلاسه (اگر برای شما کیفیت چاپ پوستر با اهمیت است باید از کاغذ گلاسه استفاده کنید چرا که دارای کیفیت بالایی است )

کاغذ تحریر ( کاغذ تحریر به نسبت کاغذ گلاسه کیفیت بالایی ندارد و اگر برای شما کیفیت پوست اهمیت ندارد می توانید از کاغذ تحریر استفاده کنید.

نکته : عموما برای چاپ پوستر از روش افست ( لیتو گرافی ) در تیراژ های بالا و از چاپ اسکرین برای تیراژ های پایین استفاده می شود.

با توجه به مطالبی که درباره کاغذ گلاسه و کاغذ تحریر بیان شد می توان به این نتیجه رسید که کاغذ گلاسه به نسبت کیفیت بالاتری که دارد دارای قیمت بیشتری است.

اما معمولا برای چاپ پوستری که به صورت خاص و متفاوت طراحی می شود و دارای سایز بزرگ تری نسبت به سایز های عادی پوستر در حالت استاندارد است هزینه بالاتری باید پرداخت شود.

برای چاپ پوستر به چه نکاتی باید توجه کرد؟

برای طراحی پوستر باید به نکاتی دقت کرد که یکی از مهم ترین نکات این است که پوستری که قرار است طراحی شود جامعه هدف اش چیست؟ و برای چه افرادی قرار است ساخته شود؟ که بعد از پاسخ به چنین سوالاتی می رسیم به آن که چگونه پوستر را جذاب کنیم که باعث جذب مخاطب مورد نظرمان شود طراحان گرافیست با قابلیت و توانمندی و ذوق هنری خود می توانند به گونه ای پوستر را جذاب کنند و با طراحی ها منحصر به فرد سبب زیبایی طرح شوند.

پس در نتیجه طراحي جذاب – كاغذ مناسب – چاپخونه دقیق – ناظر چاپ با تجربه – رنگ و موتد مورداستفاده عالي توجه به همه این موارد در کنار یک دیگر مسبب چاپ پوستری مناسب و عالی است.

تماس
با کارشناسان ما تماس بگیرید 09125959757