نرم افزارهای تدوین تیزر تبلیغاتی برای موبایل

نرم افزارهای تدوین تیزر تبلیغاتی برای موبایل

اگر به فکر تکاندن اساسی کسب و کارتان هستید و می خواهید پله های موفقیت را با سرعت بیشتری پشت سر بگذارید، بهتر است به فکر ساختن تیزر های تبلیغاتی باشید. کار و جذب مشتری از طریق شبکه های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام نیاز به داشتن پیجی جذاب با کلیپ های متنوع است تا از این طریق آمار مشتری ها بالا رفته و در نهایت فروش و درآمد شما نیز افزایش پیدا کند. اگر می گویید کار با این برنامه ها و لپ تاپ برایتان سخت است، ما در این مطلب، به ارائه و معرفی نرم افزارهای تدوین تیزر تبلیغاتی برای موبایل پرداخته ایم پس با ما همراه باشید.

نرم افزارهای تدوین تیزر تبلیغاتی برای موبایل به دو دسته تقسیم می شوند:

  1. نرم افزارهای تدوین مناسب برای سیستم عامل اندروید
  2. نرم افزار های مناسب برای سیستم عامل ios

نرم افزارهای تدوین مناسب برای سیستم عامل اندروید

 TrakAx Movie Express

یکی از قدرتمند ترین برنامه های میکس ویدئو است که برای سیستم عامل اندروید کاربرد دارد و قابلیت های زیادی برای ترکیب عکس ها، فیلم ها و موسیقی و … است. کیفیت کلیپ های آن HD و با رزولیشن بالا است. کار با این برنامه ساده است و به راحتی می توانید تغییرات دلخواه خود را بر روی کلیپ اعمال کنید، از متن استفاده کنید، افکت های زیبا انتخاب کنید و …

 TrakAx Movie Express

Power Director Mobile

در این برنامه شما می توانید ویدئوهای مختلف را با هم ترکیب کنید و با انجام این کار می توانید آثار منحصر به فرد خودتان را خلق کنید و ایده خود را عملی کنید، این برنامه قابلیت بازسازی نیز دارد.

Power Director Mobile

Video Flyer

این برنامه نیز برای ساخت و تدوین تیزرها و کلیپ های تبلیغاتی در موبایل بسیار کاربردی است. در این برنامه نیز قالب ها و جلوه های متعددی برای ساخت کلیپ در اختیار شما قرار می دهد و امکان به اشتراک گذاری کلیپ را در شبکه های اجتماعی به شما خواهد داد. ساخت گیف نیز در این برنامه ممکن است. فونت ها و برچسب های متنوع و زیبایی در این برنامه وجود دارد هم چنین قابلیت اختصاصی کردن با کد QR نیز وجود دارد.

Video Flyer

Explainer Video Maker ، Video Editor ،  Ad Maker

به کمک این برنامه ها می توانید به راحتی تیزرهای تبلیغاتی خود را با موبایل بسازید و برای این که از این برنامه ها استفاده کنید به دانش و اطلاعات خاصی نیاز ندارید. ویژگی این برنامه ها:

  • قالب های تبلیغاتی این برنامه ها بسیار حرفه ای و زیبا هستند.
  • از سفارشی سازی سطح بالا پشتیبانی می کنند.
  • فونت ها و جلوه های متن متنوع و زیبایی دارند.
  • فیلم را از قسمت گالری می توان تغییر داد و ویرایش کرد.
  • می توان موسیقی نیز به آن اضافه کرد.
  • خروجی آن با فرمت mp4 و GIF است.
  • استفاده از این برنامه ها آسان است.
  • تیزرهای ساخته شده با این برنامه ها را می توانید در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

Ad Maker

MoShow Slideshow Video

یکی دیگر از برنامه های تدوین تیزربرای موبایل است که در آن می توانید عکس های مورد نظر خود را به صورت اسلاید پشت سرهم قرار داده و جلوه های زیبایی را انتخاب کنید و آن را ویرایش کرده و تبدیل به کلیپ کنید.

ویژگی های این برنامه:

  • برای فیلم شما سبک های مختلفی دارد.
  • قابلیت Perfect Loop دارد و به شما اجازه می دهد گیف های زیبا بسازید.
  • با این برنامه می توانید از متن نیز در کلیپ خود استفاده کنید.
  • زمان بندی اسلاید ها را تنظیم کنید.
  • این برنامه امکان ذخیره کلیپ به صورت HD را به شما خواهد داد.
چگونه لنز دوربین را تمیز کنیم؟
ممکن است این مطلب را نیز بپسندید

MoShow Slideshow Video

نرم افزارهای تدوین مناسب برای سیستم عامل ios

IMovie

این برنامه بسیار کاربردی برای آیفون و آی پد شما خواهد بود و با استفاده از صفحه لمسی هوشمند می توانید تغییرات لازم بر روی کلیپ هایتان را با کمک این برنامه ایجاد کرده و در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

IMovie

LumaFX

اگر به دنبال برنامه قوی برای تدوین کلیپ های خود با موبایل می گردید، این برنامه را به شما پیشنهاد می کنیم. افکت های مختلف، تار کردن تصاویر، پیکسلایز کردن، استفاده از رنگ های متنوع، قاب های زیبا و … بخشی از آپشن هایی است که این برنامه در اختیار شما قرار می دهد.

LumaFX

Clips Video Editor

اگر در شبکه های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام کلیپ های مختلف پخش می کنید، می توانید از این برنامه استفاده کنید. استفاده از این برنامه سخت نیست و به سادگی می توانید به تدوین کلیپ های خود بپردازید.

Clips Video Editor

Pinnacle StadioPro

یکی دیگر از برنامه های تدوین تیزر که کار با آن بسیار راحت است، همین برنامه است. شما می توانید تصاویر مورد نظر خود را در این برنامه به صورت اسلاید پشت سر هم قرار داده و از آن ها کلیپ بسازید و در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

Pinnacle StadioPro

Splice

از تخصصی ترین برنامه های ساخت تیزر است که به شما اجازه می دهد رنگ ها را تنظیم و فیلتر کنید، موسیقی اضافه کنید، سرعت ویدئو خود را تنظیم کنید، متن مورد نظر خود را بر روی کلیپ قرار دهید و …

Splice

Luma Fusion

این برنامه برای ساخت و تدوین تیزرها و کلیپ های جذاب و مهیج تر، بسیار مناسب خواهد بود. در این برنامه علاوه بر ویژگی هایی که برنامه های گفته شده، می توانید در کتابخانه جستجو کنید و آن را مرتب کرده و سامان دهی کنید، رسانه های داخل موبایل را با سرعت بالایی پیدا کنید و …

نرم افزارهای تدوین تیزر تبلیغاتی برای موبایل 1

نکاتی درباره ساخت تیزر تبلیغاتی با موبایل

  • میکروفون اکسترنال خریداری کنید. اگر قصد دارید کلیپ شما همراه با صدا باشد بهتر است از میکروفون اکسترنال استفاده کنید تا صدا ها با کیفیت بالایی ضبط شوند.
  • در حالت افقی موبایل فیلم برداری کنید. در این حالت برای تدوین آن در برنامه های مورد نظر و سپس پخش آن از مانیتور به مشکل بر نمی خورید. اگر به حالت عمودی فیلم برداری کنید در هنگام پخش آن از مانیتور، دو نوار مشکی رنگ در دو طرف کلیپ شما ایجاد خواهد شد و حس خوبی را به مخاطب نخواهد داد.
  • موبایل را ثابت و بی حرکت نگهدارید. برای این کار می توانید موبایل خود را بر روی سه پایه های مخصوص خود قرار دهید. اگر در کلیپ شما حرکت وجود دارد می توانید از گیمبال استفاده کنید تا لرزش دست فیلم بردار باعث پایین آمدن کیفیت فیلم نشود.
  • فریم خود را درست انتخاب کنید، اشیاء اضافی را در کادر خود جای ندهید.
  • در هنگام فیلم برداری، بر روی سوژه زوم نکنید این کار کیفیت تصویر را بد می کند.
  • به مشکلاتی که فلش ایجاد می کند توجه داشته باشید. حتما برای شما نیز اتفاق افتاده که در هنگام فلش، چشم ها قرمز افتاده یا پس زمینه تاریک شده است.
  • در زمان فیلم برداری به نور محیط توجه داشته باشید. سعی کنید از نور طبیعی استفاده کنید زیرا فلش هرگز نمی تواند جایگزین مناسبی برای نور طبیعی باشد.
  • بعد از فیلم برداری، برای تدوین فیلم خود از برنامه های موبایلی می توانید استفاده کنید و افکت ها و فریم های متنوعی بر روی کلیپ خود اضافه کنید.

شما می توانید بدون صرف هزینه و با بهره گیری از مطالب ارائه شده با استفاده از نرم افزار های ساخت و تدوین تیزر با موبایل به ساخت تیزر مرتبط به محصولات خود بپردازید و از تاثیر شگفت انگیز تبلیغات و ساخت تیزر در فروش خود بهره مند شوید.

تماس
با کارشناسان ما تماس بگیرید 09125959757