عکاسی صنعتی برای کاتالوگ

عکاسی صنعتی برای کاتالوگ

کاتالوگ کلیدی ترین ابزار بازاریابی است و عکاسی صنعتی برای کاتالوگ امری ضروری است. با توجه به پروژه های متفاوتی که اخیرا برای چاپ کاتالوگ داشته ایم با تصمیم گیری های جالبی از طرف مدیران کارخانه ها مواجه شدیم.
برخی مدیران علاقه ای به انجام عکاسی صنعتی برای کاتالوگ ندارند. این مدیران به برخی دلایل که در زیر عنوان می کنیم، از عکاسی صنعتی برای کاتالوگ دوری می کنند.
۱- از عکس های صنعتی دیگران برایم استفاده کن
۲- این مدل از محصول هنوز تولید نشده است
۳- با طراحی و فتوشاپ این مشکل را برطرف کن
۴- عجله دارم و باید سریع این کار انجام شود
۵- و غیره

اهمیت عکاسی صنعتی برای کاتالوگ

یکی از مواردی که همه ی طراحات گرافیک به اتفاق به آن تاکید دارند ، همراه داشتن عکس به مقدار کافی برای طراحی یک کاتالوگ است. اگر طراحان گرافیک با عکاسی صنعتی انجام شده اقدام به طراحی کنند به مراتب کار مورد تایید تری به شما تحویل خواهند داد.
استفاده از عکس رقبا یا اینترنتی جدا از اینکه حرفه ای نیست ، در واقع زدن یک تیر خلاص به کسب و کار است. اگر چه بتوانید با یک کاتالوگ غیر حرفه ای و کپی مشتری جذب کنید. اما باید به شما گفت که به هیچ عنوان نمی توانید قرارداد های
بزرگ و یا مشتری های خوب را به راحتی ببندید. هرچند برای شما هزینه بر است و کمی زمان شما را می گیرد ولی ما به شما توصیه می کنیم عکاسی صنعتی برای کاتالوگ های خود را به بهترین و اصولی ترین روش انجام دهید. تبعات این کار برای شما صد ها برابر از صرفه جویی آن است.
به محصول خود هرچند هم معمولی افتخار کنید چرا که اگر یک عکاس صنعتی در کرج و تهران یا منطقه شما کارش را بلد باشد عکاسی صنعتی برای کاتالوگ را آنقدر حرفه ای انجام می دهد که شما سال ها به نیاز از عکاسی صنعتی می شوید.

چالش های عکاسی از حیات وحش
ممکن است این مطلب را نیز بپسندید

راه های کاهش هزینه عکاسی صنعتی برای کاتالوگ

یکی از مواردی که باعث می شود عکاسی صنعتی نادیده گرفته شود هزینه های آن است. پیشنهاد ما به عنوان یک شرکت چند منظوره موفق در زمینه تبلیغات این است. کار را به کاردان بسپارید. اگر همه ی خدمات تبلیغات خود را به یک مجموعه بسپارید این مجموعه ضمن کاهش هزینه عکاسی صنعتی برای کاتالوگ در خصوص اجرای دقیق تر و مرتبط با سایر بخش ها موفق تر عمل خواهد کرد.
فراموش نکنید بررسی سابقه و نمونه کارهای شرکت های تبلیغاتی که انتخاب می کنید باید در اولویت امر باشد. حال می خواهیم به بررسی برخی از مزایای استفاده از عکاسی صنعتی برای کاتالوگ بپردازیم.

مزایای عکاسی صنعتی برای کاتالوگ

۱- اعتبار بخشیدن به مجموعه و برند شما
۲- افزایش محبوبیت شما در بین مشتریان با توجه به رقبا
۳- تحریک مشتریان و جلب توجه آنان
۴- پیشی گرفتن از رقبا و افزایش سهم بازار
۵- کاهش هزینه در نیروی انسانی فروش با پرزنت کوتاه تر

داستان یک عکاسی با کاتالوگ

اگر کار تبلیغاتی خود را به یک مجموعه می سپارید باید بدانید که عکاسی صنعتی برای کاتالوگ صرفا گرفتن چند عکس باکیفیت نیست.
بلکه یکی از مواردی که برای عکاسی صنعتی کاتالوگ ضروری است همانگی همه ی بخش های کاتالوگ با هم می باشد که در صورت
لزوم شاید نیاز به عکاسی تبلیغاتی و یا عکاسی صنعتی از زاویه و شرایط خاصی هم باشد که در نهایت با چاپ کاتالوگ بصورت عالی همراه می شود.
این موضوع با هماهنگی گرافیست ها و عکاسان و مدیران ایده پردازی شرکت های تبلیغاتی امکان پذیر است.
با صرف هزینه ای ناچیز و سرمایه گذاری و انتخاب یک شرکت تمام عیار برای داشتن یک کاتالوگ حرفه ای قدم بردارید.

تماس
با کارشناسان ما تماس بگیرید 09125959757