عکاسی صنعتی با موبایل

عکاسی صنعتی با موبایل

صاحبان کسب و کارهای نوپا در خصوص کاهش هزینه های خود خصوصا در بحث عکاسی چه اقدامی می توانند انجام دهند؟

عکاسی صنعتی برای این نوع از کسب و کارها باید چگونه باشد؟

چگونه می توان هزینه عکاسی صنعتی را کاهش داد؟

یکی از مواردی که  طیف گسترده ای از کارآفرینان و صاحبان کسب و کار ها را به سمت خود کشانده است دنیای مجازی است . دنیای مجازی در ایران با اینستاگرام با فضای پر از عکس ها و فیلم ها رنگ گرفته است.

رشد روزافزون کسب و کارهای امروزی و حتی نوپا تا جایی پیش رفته است که از صفر شروع کردن دیگر کار نشدنی نیست.

شرکت های مطرحی در سراسر دنیا وجود دارند که شروع آنها از حداقل ها بوده است.

اما  چه چیزی باعث این اتفاق می افتد ؟

تبلیغات خوب با عکاسی صنعتی خوب اتفاق می افتد و فروش بیشتر با تبلیغات خوب.

عکاسی صنعتی می تواند کم هزینه باشد؟

جواب سوال بله است. شما می توانید با استفاده از گوشی تلفن همراه خود نیز عکاسی صنعتی داشته باشید. البته که برای عکاسی صنعتی با موبایل باید برخی موارد را رعایت کنید . ما به شما چند نکته را برای داشتن عکاسی صنعتی با موبایل عنوان می کنیم.

  • گوشی خوب اتخاب کنید:

اصلا نیاز نیست که به دنبال یک گوشی گران قیمت باشید ، اگر خودتان دارید که چه بهتر و اگر که ندارید به یقین دوستان یا اطرافیانتان از گوشی های هوشمند با دوربین خوب استفاده می کنند که بخواهید برای عکاسی به آنها مراجعه کنید.

  • محصول با کیفیت انتخاب کنید:

فارغ از هر چیزی که شما تولید می کنید یا توزیع می کنید بهتر است که بهترین نوع محصول خود را انتخاب کنید و از آن عکاسی کنید. مثلا شما می توانید از یک لیبل خوب با جانمایی درست روی محصول یا از یک براق کننده با توجه به حنس محصول خود استفاده کنید. ظاهر محصول شما اولین موضوع عکاسی صنعتی با موبایل است.

  • انتخاب نور مناسب:

به این موضوع دقت کنید نه تنها برای عکاسی صنعتی با موبایل بلکه برای هر نوع عکاسی صنعتی نورپردازی اصلی ترین موضوع است. ما فرض می کنیم شما بسیار آماتور هستید و این آماتور بودن شما باعث شده نتوانید از فلش گوشی خود به درستی استفاده کنید. پس به پشت پنجره اتاق خود بروید و در معرض نور غیر مستقیم افتاب قبل از ظهر قرار بگیرید.

  • کادربندی را فراموش نکنید

یکی از اشتباهات بیشتر عکاسان صنعتی خصوصا عکاسی صنعتی با موبایل این است که فراموش می کنند قبل از اقدام برای عکاسی صنعتی با موبایل زاویه مورد نظر خود را پیدا کنند. بنابراین در اینترنت جستجو کنید و بهترین زاویه مورد نظر را پیدا کنید تا بدانید چه چیزی می خواهید و بعد اقدام به عکاسی کنید.

  • عکستان را ادیت کنید:

بعد از اینکه عکاسی کردید عکس صنعتی گرفته شده با دوربین را در نرم افزار های ادیت موبایل یا اپلیکیشن ها یا در برنامه فتوشاپ یا لایت روم برش زده و ادیت کنید. این کار باعث می شود نواقص عکاسی شما برطرف شود.

ایزو یا ISO در عکاسی چیست؟
ممکن است این مطلب را نیز بپسندید

عکاسی صنعتی با موبایل یکی از مواردی است که می تواند از نظر اقتصادی شما را جلو انداخته و شما را در عکاسی صنعتی کمی ماهر کند . شما می توانید بعد از عکاسی صنعتی با موبایل عکس های خود را در وب سایت یا اینستاگرامتان منتشر کنید و به فروش فکر کنید.

ما در مقالات بعدی در خصوص عکاسی صنعتی با موبایل که از طریق فلش انجام می شود هم صحبت می کنیم. چرا که عکاسی صنعتی با موبایل با فلش کمی چالش برانگیز است و فوت و فن های بیشتری دارد.

 

تماس
با کارشناسان ما تماس بگیرید 09125959757