تاثیر فصل ها بر روی عکاسی

تاثیر فصل ها بر روی عکاسی

فصل ها همواره در حال تغییر هستند. در طول یک سال همه چیز می‌تواند تغییر کند، و ما می توانیم به سادگی آن را به محل کار خود منتقل کنیم.
یک چشم‌انداز یا یک سوژه که در یک زمان از سال به نظر جالب می‌رسد می‌تواند در یک تا دو ماه پر زرق و برق باشد. شما تا زمانی که به آنجا نروید و آن را تجربه نکنید نمیتوانید آن را درک کنید.

نگاه ما به زمین می تواند همانند یک سفینه فضایی باشد که در مدار خورشید پرواز می کند. و همانطور که از آن عبور می‌کنیم، بخش‌های مختلفی از این سفینه می‌شوند.
زمان‌هایی هست که خورشید به سختی در آسمان ظاهر می‌شود و گاهی اوقات مدت طولانی در آسمان می ماند. در طول پاییز، درختان بسیار رنگارنگ می‌شوند و در طول زمستان، آن‌ها به سرعت تمام رنگ را در طول شب از دست می‌دهند.

پیشنهاد برای عکاسی در ۴ فصل

برخی از صحنه‌ها آنچنان نادر هستند که تنها یک‌بار یا دو بار در سال رخ می‌دهند. اگر هوا خوب نباشد، ممکن است اصلا اتفاق نیفتد.
چرا به این صورت است؟ این کار باید با موقعیت خورشید در آسمان انجام شود. برخی از انواع تصاویر تنها زمانی کار می‌کنند که خورشید در اسمان صاف باشد. اگر خورشید وجود نداشته باشد، تصویر بی‌رنگ خواهد شد.

بعضی از عکس های ما همانند یک گنجینه شخصی هستند که باعث می شوند ما را با آن عکس ها بهتر بشناسند. عکس های خاصی که در طول هر فصل فقط یکی دوبار ثبت می شوند دز این دسته قرار می گیرند. عکاسان نیز مثل ستاره شناسان باید حرکت ها خورشید و ستارگان را زیر نظر بگیرند تا بتوانند تصمیم درستی را برای ثبت تصاویر با کیفیت و منحصر به فرد در هر فصل را بگیرند.

نکاتی در مورد عکاسی تبلیغاتی
ممکن است این مطلب را نیز بپسندید

شرایط آب و هوایی همواره در ثبت تصاویر تاثیر بسزایی دارند. آب و هوای سرد زمستان باعث می شود شما حتی به فکر لباس برای دوربینتان هم باشید. عکس های گرفته شده از یک درخت در طول ۴ فصل با یکدیگر بسیار متفاوت هستند. نوردهی در تابستان و زمستان تفاوت های چشمگیری دارند. شما به عنوان یک عکاس باید همه جوانب محیطی را در نظر بگیرید. شاید مدت ها زمان ببرد تا یک تصویر ا ثبت کنید اما این کار ارزش آن را دارد که یک عکس منحصر به فرد را خلق کنید.

 

تماس
با کارشناسان ما تماس بگیرید 09125959757