عکس تایم لانچ

عکس تایم لانچ

عکس تایم لانچ، ناهار در پشت یک آسمان خراش که در سال ۱۹۳۲ گرفته شد. من حاضرم شرط ببندم اگر عکاسی را دوست دارید این عکس را دیده اید. عکس تایم لانچ در بیشتر کتاب های تاریخی و همچنین در وب سایت های مربوط به تاریخی خصوصا تاریخ عکاسی وجود دارد.

بسیاری از تصورات غلط در مورد این عکس وجود دارد، مثلا اینکه توسط لوئیس هین در سال ۱۹۳۲ در ساختمان ناتمام امپراطوری ایالت نیویورک گرفته شد.

اما این درست نیست. عکس های دیگری از آن روز وجود دارد که نشان می دهد. تصورات مردم اشتباه است. اینکه این عکس در سال ۱۹۳۲ گرفته شده است درست است. این عکس برای اولین بار در ۲ اکتبر ۱۹۳۲ در نیویورک هرالد تریبون منتشر شد.

اما آنچه که بسیاری از مردم در طول سالها تصور کرده اند این است که عکس در ساختمان دولت امپراتوری گرفته شد، درصورتی که در واقع در مرکز راکفلر در Midtown نیویورک گرفته شد.

از آنجا که بسیاری از مردم به اشتباه تصور داشتند که عکس مربوط به ساختمانی ایالت امپایر است، اعتبار عکس اغلب به لوئیس هین داده می شود.

این امر طبیعی است، چون در سال ۱۹۳۰، هین عکس هایی مشابه از ساختمان امپایر به ثبت رسانده است. در عکس تایم لانچ ، هین یک کارگر را که در سال ۱۹۳۲ در ساختمان امپراطوری امپایر است بالا می برد و عکاسی می کند.

شما می توانید شباهت های زیادی را بین عکس گرفته شده توسط هین و عکس تایم لانچ مشاهده کنید، بنابراین قابل فهم است که چرا مردم ممکن است هر دو عکس را به او نسبت دهند.

چند نکته پنهانی در عکاسی منظره
ممکن است این مطلب را نیز بپسندید

با این حال، از آنجا که هین ساختمان راکفلر پلازا را تأیید نکرد، ناهار در کنار یک عکس آسمان خراش نمی تواند مربوط به او باشد. بسیاری از مردم بر این باورند که تصویر توسط Charles C. Ebbets گرفته شده است.

با این حال، طبق گفته نیویورک تایمز، هیچ کس نمی داند که عکس را چه کسی گرفته است. با این وجود، آرشیوهای راکفلر عکاس معروف را به عنوان «ناشناخته» فهرست می کند.
این به این دلیل است که سه عکاس وجود دارد که در آن روز در عکاسی کرده اند. ابوطها، ویلیام لوفتویچ و توماس کللی. هر کسی که عکس را گرفته بود، مجبور بود که برای انجام این کار به ریسک خطرناکی دست بزند ، همانند کارگران که آنها عکس گرفته بودند. به این ترتیب، به معنای واقعی، این عکس چیزی نیست جز اینکه بشر در دوران های مختلف برای ساخت بناهای بزرگ دست به خطرات و بلکه در این راه نیز جان ها از دست رفته است.

این کارگران زندگی خود را به خطر انداختند تا برای خانواده هایشان پولی را به دست آورند، زمانی که پول دقیقا به راحتی نمی رسید. آنها تنها یازده نفر از ۲۵۰،۰۰۰ نفر بودند که در برخی از جنبه های ساخت مرکز راکفلر دست داشتند.

این عکس همچنین چیز دیگری در مورد آمریکا را نشان می دهد که بسیار شگفت انگیز است مردم آمریکا برای اعتباری که الان کسب کرده اند بسیار تلاش کرده اند.
و فقط عکس ها می تواند برخی واقعیت ها را بیان کند.

تماس
با کارشناسان ما تماس بگیرید 09125959757