عکاسی ۳۶۰ درجه از محصولات

عکاسی ۳۶۰ درجه از محصولات

عکاسی ۳۶۰ درجه یا پانوراما محصولات و کالا در گروه عکاسی صنعتی قرار دارد و تکنیک جدیدی است که با استقبال خوبی در ایران روبرو شده است ، عکاسی ۳۶۰ درجه نه تنها در ایران بلکه در بیشتر کشورهای دنیا طرفداران زیادی یافته است .
این نوع عکاسی در فروش محصول سهم عمده ای را دارد ، عکاسی ۳۶۰ درجه محصولات و کالا با به نمایش گذاشتن تمام ابعاد کالا قدرت تصمیم گیری
دقیق و آگاهانه را ایجاد و باعث رونق یافتن خرید های مجازی و اینترنتی می گردد .
زیرا به طور کامل جزئیات و ابعاد محصول را به نمایش می گذارد ، عکاسی حرفه ای به صورت ۳۶۰ درجه شرایط خاصی دارد و برای نمایش بهتر کالا بهترین حالت ۳۶۰
عکس از دستگاه ها یا کالا می باشد که در تمامی عکس ها باید تکنیک های صحیح عکاسی صنعتی رعایت گردد .

ابزارهای عکس ۳۶۰ درجه

به تازگی میز عکاسی ۳۶۰ درجه وارد بازار شده که برای عکاسی صنعتی بسیار مناسب است. متناسب با وزن و اندازه محصول، میز عکاسی ۳۶۰ درجه انواع مختلفی دارد.

این میز دارای قابلیت هایی چون:

امکان همزمان حرکت دوربین و کالا، حرکت سریع و بدون خطا، اتصال راحت دوربین و امکان تنظیم سرعت دوربین است. شاید خیلی‌ها فکر کنند عکس های ۳۶۰ درجه قابل پیش بینی نیستند اما با رعایت اصول و یکسری نکات مهم می‌توان از همان اول عکس ۳۶۰ درجه را تصور کرد.
در عکس ۳۶۰ درجه یک سوم پایین را پیش زمینه در بر می گیرد. تا حد امکان باید از سوژه‌های بزرگ دوری کرد. تراز کردن پایه و دوربین عکاسی بسیار مهم است.
و در پایان عکس ها پس از ادیت توسط نرم افزار به چرخش در می آیند و مخاطب عکس ها و یا خریدار محصولات به راحتی کالا را در تمامی زوایا خواهد دید و جزئیات از قلم نمی افتد.\

عمق میدان در عکاسی
ممکن است این مطلب را نیز بپسندید

رسام ، عکاسی ۳۶۰ درجه از محصولات

هدف از عکس ۳۶۰ درجه از محصولات به نمایش گذاشتن همه جزییات محصول مورد نظر است. در واقع شما به مشتری این اجازه را می دهید که محصول مورد نظر را از تمامی جوانب بررسی کند و حق انتخاب درستی را به او می دهید.
رسام در زمینه عکاسی ۳۶۰ درجه از محصولات با داشتن مهارت و تجهیزات پیشرفته می تواند در انجام تبلیغات حرفه ای به شما کمک کند.

تماس
با کارشناسان ما تماس بگیرید 09125959757