عکاسی صنعتی از محصولات

عکاسی صنعتی از محصولات
۱۳۰۵

عکاسی صنعتی از محصولات بخش مهمی از تبلیغات آنلاین و آفلاین برای فهرست‌ها، بروشورها، تبلیغات مجله‌ای، آگهی‌نماها، تبلیغات آنلاین و وب‌سایت شرکت‌ها است. مخصوصاً در هنگام فروش محصولات به‌صورت مستقیم به مصرف‌کننده عکاسی محصول بسیار کاربرد دارد.
تصاویر محصول زمانی کاربرد دارد که قصد شما نشان دادن محصول در بهترین نور و از تمامی زوایای مربوطه است. این تصاویر معمولاً بر روی زمینه سفید و یا مشکی قرار می‌گیرند و به ایجاد یک نگاه مناسب و سازگار از محصول شما کمک می‌کنند.
عکاسی صنعتی از محصولات زمینه ساده و تک رنگ باعث تاکید بر رنگ محصولات به صورت طبیعی شده و بیشترین جزئیات از آن را بدون ایجاد حواس پرتی به بقیه اجزای کادر نمایش می دهد.
تصاویر محصول نه ‌تنها دلیلی بر کیفیت محصول شما هستند، بلکه به‌عنوان پنجره‌ای در فروشگاه اینترنتی شما نیز می باشند و دو چیز را هم برای شما و هم برای مشتریانتان ایجاد می‌کنند : اعتماد و شفافیت
مصرف‌کنندگان همیشه به دنبال میانبرهایی برای صرفه‌جویی در وقت می‌باشند و به‌طور طبیعی توجه آن‌ها به سریع‌ترین شیوه جمع‌آوری اطلاعات جلب می‌شود: یعنی تصاویر.
عکاسی صنعتی از محصولات و تاثیر آن بر فروش
۹۰ درصد اطلاعاتی که وارد ذهن می شوند از نوع تصویر هستند و تصاویر ۶۰ هزار بار سریعتر از متن تجزیه و تحلیل می شوند. اگر الان شما به جای خوندن این متن به یک تصویر نگاه کرده بودید، تا الان آن را خوب دیده بودید، تحلیل کرده بودید و حتی خوب در ذهنتان مانده بود.
نکات که باید در عکاسی صنعتی از محصولات رعایت کنید:
اصل، نورپردازی است
زمینه
جزئیات و ویژگی ها
یکپارچگی
از دید مشتری نگاه کنید
یک گروه حرفه‌ای استخدام کنید

عواملی که در عکاسی صنعتی از محصولات تاثیر منفی دارند:
تمیز نبودن محصولات
سازگار نبودن عکس‌ها
پس‌زمینه‌ی شلوغ
تصاویر ساده و بدون خلاقیت
بازتاب محیط روی محصولات
لرزان بودن تصاویر
تعداد عکس‌های کم از محصول

امتیاز این مطلب
  • عکاسی صنعتی از محصولات
5.0
بالا