عکاسی صنعتی از استیل

عکاسی صنعتی از استیل

عکاسی صنعتی از استیل به دلیل خاصیت رفلکس محصول جزو عکاسی های سخت و زمان بر به حساب می آید.
در آتلیه یا استودیویی که قرار است از شی براقی مانند فلز یا استیل عکسبرداری انجام گیرد، می بایست هیچ نوری نفوذ پیدا نکند که این نیز به مهارت عکاس باز می گردد. رعایت مهمترین نکته ای که در عکاسی از استیل الزامی است این است که به هنگام نورپردازی، نباید نور را به طور مستقیم بر روی جسم تاباند و با استفاده
از خیمه عکاسی نورپردازی مناسبی ایجاد کرد.

در عکاسی صنعتی از استیل بسیاری از عکاسان که تجربه و مهارت کافی ندارند، در عکس هایی که می گیرند تصویری از لوازم عکاسی و محیط اطراف آنها نیز بر روی استیل مورد نظر می افتد که این نوعی ایراد محسوب می گردد.

با درگیر شدن زندگی روزمره ی ما با فضای اینترنتی و جلوه های بصری ویژه، اکثریت افراد رغبت کمتری به مطالعه دارند و به همان اندازه راغب به تماشای تصاویر هستند. با توجه به این امر سعی ما نیز بر آن است که با خلق تصاویری اعجاب انگیز، حسی قابل اعتماد درون بیننده ایجاد نماییم تا از این رو شما نیز به اهداف بازاریابی و تبلیغاتی خود نائل آیید.

در عکس های تبلیغاتی کیفیت محصول به وضوح باید نشان داده شود. در حقیقت عکس با کیفیت محصول را با کیفیت تر نشان می دهد و همین امر است که مشتری را ترغیب به خرید محصول می کند.
پارامترهای بسیاری در کیفیت عکس نقش دارند. از جمله این پارامترها می توان به نوع چیدمان و ترکیب بندی، سبک نورپردازی، فضاسازی مناسب، دوربین حرفه ای، لنزها، تجربه و مهارت های عکاس اشاره کرد.
عکاسی از اشیای رفلکتیو و بازتاب دهنده نور نیازمند تسلط کامل بر دانش نورپردازی و کنترل رفله های نوری بر سطح اشیاء است. از این رو داشتن دانش، حوصله و دقت کافی برای نورپردازی به همراه ساخت کمپوزسیون بسیار حائز اهمیت است.
شرکت تبلیغاتی وایب با تکیه بر دانش عکاسی، اصول طراحی و کمپوزسیون و تلفیق این دو مهارت در کنار یکدیگر همواره مفتخر است عکس هایی حرفه ای در زمینه تبلیغات برندتان خلق نماید.

طراحی و ساخت انیمیشن در کرج
ممکن است این مطلب را نیز بپسندید

قبل از عکاسی صنعتی از استیل می بایست سطح فلز یا استیل مورد نظر کاملا تمیز و پاک شود و هیچگونه لک یا حتی کوچکترین پرزی بر روی آن نباشد چرا که به دلیل صیقلی بودن سطح این نوع کالا ها، این گونه موارد کاملا در عکس آشکار خواهند شد. ضمنا می بایست در نظر داشته باشید تمامی ویژگی های کالا و تمامی زوایای جانبی آن در تصویر قابل مشاهده باشد و فرد با یک نگاه به کارکرد آن و ویژگی های منحصر به فرد آن پی ببرد.
تیم عکاسی قهار و مجرب این مجموعه جلوه ی بصری ویژه ای از کالای مورد نظر شما خلق می نمایند که دست کمی از یک اثر هنری نخواهد داشت.

عکاسان استودیو عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی در کرج تیزر با تسلط کامل به نور و سوژه بهترین عکس و در عین حال طبیعی  و رئال ترین عکاسی صنعتی از استیل را به نمایش می گذارد .
اغلب در عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی به علت ناتوانایی عکاسان در کنترل نور و رفله استیل عکس در زمان ادیت بازسازی شده و تحویل کارفرما می شود.

تماس
با کارشناسان ما تماس بگیرید 09125959757