عکاسی هوایی در کرج

عکاسی هوایی در کرج

عکاسی هوایی در کرج یکی از شاخه های تخصصی مجموعه کرج تیزر است

این شاخه از عکاسی به داشتن تجهیزات حرفه ای و اپراتور حرفه ای تر نیاز مند است. مجموعه کرج تیزر با استفاده از پرنده های dj و با بهره گیری از آخرین نرم افزار های موجود در بازار از پروژه ، مکان و محل کار شما عکاسی هوایی در کرج را انجام داده و یک خروجی دلچسب و باب میل به شما تحویل خواهیم داد.

عکاسی هوایی می بایست در ارتفاع مشخص انجام شود که این کار قبلا توسط یک هواپیمای سبک یا یک هلیکوپتر انجام می شد. امروزه پرنده ها یا هلشات های جدید توانسته اند نیازمندی عکاسی هوایی را برطرف کنند.

از این روش برای عکاسی صنعتی در کرج نیز استفاده می شود و می توان عکس های با کیفیتی را ثبت نمود.

اگر در حین پرواز به شرایط آب و هوایی دقت نشود امکان از دست رفتن پرنده یا زمان عکاسی مشهود است. حتی گاهی جزئیات عکاسی هوایی مورد دلخواه در عکس قابل ضبط نمی شود.

برای گرفتن یک عکس هوایی خوب گاهی باید روی نقاط صعب العبور ایستاد تا تصویر واضح تر ضبط شود . دقت شود که به باطری پرنده نیز توجه داشته باشیم تا فیلمبرداری هوایی و یا عکاسی هوایی به صورت مفید و کامل اجرا گردد.

اگر صاحب یک پروژه عظیم تولیدی باشید عکس هوایی می تواند برای مجموعه شما در جهت ارائه رزومه کارآمد باشد ، یا اگر پیمانکار یا مهندس باشید بهتر است از پروژه ای که خلق کرده اید یک عکس هوایی داشته باشید تا در پرزنت های بعدی بتوانید از آن عکس هوایی در کرج استفاده کنید.

چالش های عکاسی از حیات وحش
ممکن است این مطلب را نیز بپسندید

گاهی فضای یک منطه از شهر یا روستا یا زمین کشاورزی یا حتی یک معدن مورد نظر است پس بهترین گزینه عکاسی هوایی می باشد . پرنده های کرج تیزر با طول برد حداقل ۵ کیلومتر و ارتفاع پرواز ۷۰۰ متر قدر به عکاسی هوایی در کرج و استان البرز می باشند. با کارشناسان ما مشورت کنید . همیشه در کنارتان هستیم.

تماس
با کارشناسان ما تماس بگیرید 09125959757