عکاسی از شاخ و برگ درختان

عکاسی از شاخ و برگ درختان

برکسی پوشیده نیست که فصل پاییز بسیاری از عکاسان را به زیباترین مکان‌های جهان جذب می‌کند. عکاسی از شاخ و برگ درختان پاییز یک تجربه ای است که بدون پاداش نیست، چون فرصت‌های بسیار منحصر به فردی را در هنگام ثبت تصاویر خیره کننده ارائه می‌دهد.

پیدا کردن محل عکاسی از شاخ و برگ درختان

برای پیدا کردن یک مکان مناسب برای عکاسی شما راه های زیادی را پیش رو دارید. معمولا پارک ها بزرگ شهری با درختان انبوه می تواند گزینه مناسبی برای عکاسی باشند. اما اگر دنبال ماجراجویی بیشتری هستید حتما به جنگل بروید. چون در آنجا شما فضای بسیار بزرگتری را در اختیار دارید و می توانید سوژه های زیادی را پیدا کنید و از نور به خوبی استفاده کنید.

در طلوع آفتاب بهترین عکس بگیرید

اگر بتوانید زود بیدار شوید، شانسی برای ثبت چیزی واقعا منحصر به فرد و جالب وجود دارد. در طول فصل پاییز، شب‌ها معمولا خیلی سرد می‌شوند و مه به طور قابل‌توجهی افزایش می‌یابد. چنین تغییرات دمایی شدیدی می‌تواند در برخی از موارد در عکاسی شما تاثیر بگذارد. اگر نزدیک یک دریاچه عکس می‌گیرید، ممکن است ببینید که بخار از آن خارج می‌شود، که باعث می‌شود صحنه حتی برای عکاسی جذاب‌تر شود. و با هوای صاف در اطراف شما هیچ مشکلی نخواهید داشت که از کوهستان‌های دور در صحنه استفاده کنید.

تا بعد از غروب آفتاب آنجا بمانید

شاید تصور کنید که این کار خسته کننده است اما بدانید واقعا ارزش خود را پس از ثبت یک عکس عالی نشان خواهد داد. معمولا ۱۵ الی ۲۰ دقیقه بعد از غروب آفتاب فضای بسیار زیبایی را در محیط شاهد خواهیم بود که شما می توانید از این فرصت به خوبی استفاده نمایید و با ترکیب شاخ و برگ درختان با آن نور بعد از غروب عکس های منحصر به فردی را به تصویر بکشید.

عکاسی از چوب
ممکن است این مطلب را نیز بپسندید

عکاسی از شاخ و برگ درختان یک روش عالی برای تنوع در عکاسی شما به شمار می رود. چون باعث می شود شما به دنبال مکان خاصی بگردید و در همین جستجو ها می توانید موارد زیادی را بیاموزید و عکس های منحصر به فردی را ثبت نمایید.

در انواع عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی شما می توانید از جاذبه های طبیعی نیز بهره ببرید. استفاده فضای باز و مخصوصا شاخ و برگ درختان می تواند عکس های زیبایی را خلق نماید.

 

تماس
با کارشناسان ما تماس بگیرید 09125959757