عکاسی از افتتاحیه

عکاسی از افتتاحیه

بسیاری از کارخانه ها، شرکت ها، فروشگاه ها و حتی مغازه های کوچک بعد از اتمام مرحله دکوراسیون و تکمیل شدن مجموعه شان قبل از راه اندازی نهایی، مراسمی را تحت عنوان افتتاحیه دارند.
مراسم افتتاحیه معمولا در شرکت ها و کارخانه های بزرگ به وسیله مسئولان،افراد مهم و مشهور و مردم انجام می شود.
در این مراسم معمولا تصاویر و فیلم هایی ضبط می شود که هم جنبه خبری دارند و هم می تواند به عنوان خاطراتی از شروع یک کسب و کار به یادگار بماند.
ما در مجموعه کرج تیزر با هدف پوشش هرچه بهتر این مراسم ها و تاثیر گذاری بیشتر در ذهن افرادی که منتظر شروع آن کسب و کار هستند و همچنین، با تجربه بالا در این نوع خدمات آماده همکاری با شما عزیزان هستیم.

خدمات مجموعه کرج تیزر در اینگونه مراسم ها شامل:
۱-عکاسی از افتتاحیه
۲-فیلمبرداری از افتتاحیه
۳-عکاسی خبری از مراسم افتتاحیه
۴-عکاسی هوایی از افتتاحیه
۵-فیلمبرداری از افتتاحیه
۶-ساخت تیزرهای افتتاحیه

در مراسم افتتاحیه با توجه به وسعت و نوع پوشش خبری این مراسم ها معمولا از دو یا چند عکاس برای عکاسی از افتتاحیه استفاده می شود. لازم به ذکر است که معمولا در اینگونه مراسم ها چندین عکاس خبری از مجموعه های مختلف با هدف پوشش خبری حضور خواهند داشت.
جایگاه عکاس در عکاسی از افتتاحیه معمولا نقش مهم و کلیدی در ابتدای کار را دارد. عکاس برای ثبت بهترین تصاویر از مراسم افتتاحیه باید اشراف کامل به محل برگزاری داشته باشد.
معمولا عکاسان در جایگاه های با ارتفاع بالا و یا در جایگاه های ویژه قرار میگیرند تا بتوانند بهترین زاویه را برای عکاسی داشته باشند. عکاسی هوایی در مراسم افتتاحیه می تواند کمک شایانی به ثبت و انتشار تصاویر خوب از روز مراسم کند. استفاده از هلی شات و گرفتن عکس های هوایی می تواند از بالا همه مراسم را به خوبی پوشش دهد.
تصاویر مربوط به عکاسی از افتتاحیه معمولا یا به صورت چاپی در روزنامه، کاتالوگ، بروشور و بیلبورد های سطح شهر و یا به صورت غیر چاپی در وب سایت و شبکه های مجازی و اینترنت استفاده می شود.
مجموعه کرج تیزر با عکاسان و تصویربرداران حرفه ای و با انجام پروژه های مشابه در عکاسی از افتتاحیه های مختلف در تلاش است که بهترین تصاویر را در بهترین روز کاری شما ثبت کند.

چگونه یک کاتالوگ طراحی کنیم
ممکن است این مطلب را نیز بپسندید
تماس
با کارشناسان ما تماس بگیرید 09125959757