ساخت تیزر نمایشگاهی

ساخت تیزر نمایشگاهی

برای ساخت تیزر نمایشگاهی معرفی محصولاتمان چه کاری باید انجام دهیم؟ در دید اول باید بدانیم ساخت تیزر نمایشگاهی چه اهمیتی دارد. برای شرکت در هر نمایشگاهی چه داخل شهر یا چه در خارج از شهر و کشور باید به هدف ساخت تیزر نمایشگاهی دقت کنیم.
اگر صاحب محصولی هستیم ، یعنی محصولی را تولید می کنیم. تیزر نمایشگاهی ما در واقع باید شامل معرفی محصول و روند تولید آن باشد.
در نمایشگاهها بازدید کنندگان دوست دارند با جزئیات یک محصول آشنا شوند. ساخت تیزر نمایشگاهی این معرفی را برای شما انجام می دهد.
به این نکته دقت کنید شما برای شرکت در نمایشگاه هزینه های قابل توجهی را صرف می کنید. پس استفاده از یک تیزر نمایشگاهی در کنار هدایای تبلیغاتی، کاتالوگ می تواند بسیار کارآمد باشد.
اگر نمایشگاههای خارج از کشور شرکت می کنید توصیه ما به شما این است از ساخت تیزر نمایشگاهی با زبان انگلیسی یا زبان رسمی آن کشور استفاده کنید.

بهتر است برای ساخت تیزر نمایشگاهی چند چیز را مد نظر قرار دهید؟

۱- نقطعه عطف، خود محصول باشد.

اگر محصولی در نمایشگاه معرفی می کنید سعی کنید که نقطه عطف تیزر نمایشگاهی شما محصولتان باشد، برای این منظور می توانید از تیزر های ۳D یا انیمیشنی یا از VFX استفاده کنید. هرچقدر محصول به نمایش گذاشته شده کیفیت بالایی داشته باشد و فیلمبرداری دقیق تری داشته باشد جذابیت تیزر نمایشگاهی بیشتر می شود.

فاکتور های تاثیرگذار بر طراحی کاتالوگ
ممکن است این مطلب را نیز بپسندید

۲- نشان دادن خط تولید

نشان دادن خط تولید شرکت هم می تواند برای مشتری شما جالب باشد. در تیزر نمایشگاهی مشتری شما از مواد مصرفی استفاه شده و بسته بندی یا ارسال محصول تصویری ببیند خوب است. در حین فیلمبرداری از خط تولید حتما محیط کارخانه خود را تمیز و مرتب کنید.

۳- برند خود را فراموش نکنید.

اگر از نرشین یا صدا برای ساخت تیزر نمایشگاهی استفاده می کنید مدام برند خود تکرار کنید. دوربین در تمامی مراحل تصویر برداری می تواند به نحوی به لوگوی شما اشاره کند. برند شما روی لباس پرسنل ، برند شما روی محصول و برند شما روی سردرب شرکت.

۴- انتخاب صدا مهم است

برای صدای گوینده یا راوی که اصطلاحا نرشین هم گفته می شود بهتر است صدای حرفه ای را استفاده کنید. نریشن یکی از آیتم های کلیدی برای ساخت تیزر نمایشگاهی است.

۵- محصولتان پادشاست

به نحوی سناریو ساخت تیزر نمایشگاهی را مدیریت کنید که محصول شما همانند یک پادشاه باشد. یعنی بتواند بر محصولات دیگران و رقبا برتری داشته باشد.

۶- اصراف کنید

خرج کردن برای یک تیزر نمایشگاهی دور ریختن هزینه نیست. پس یک شرکت ساخت تیزر خوب را برای این منظور انتخاب کنید. کار قوی شما را برند می کند و دهها برابر هزینه صرف شده را برمی گرداند.
توصیه کرج تیزر به شما این است اگر از پرداخت هزینه ساخت تیزر نمایشگاهی ترس دارید این کار را انجام ندهید. چرا که خروجی از اهمیت بالای برخوردار است.
کرج تیزر سازنده تیزر های معرفی محصول و نمایشگاهی.

تماس
با کارشناسان ما تماس بگیرید 09125959757