خلاقیت در عکاسی

خلاقیت در عکاسی

چگونه خلاقیت در عکاسی داشته باشید و قوه ی خلاقیت خود را پرورش دهید؟

خلاقیت در عکاسی یک حالت دشوار از عکاسی است . برخی عکاسان فکر می کنند عکس های خلاقانه ای می گیرند. اما واقعیت امر چیز دیگریست. عکس های روزانه که ما و شما می گیریم را نمی توان به راحتی با عنوان خلاقانه نام برد.

تقویت خلایقت

خلاقیت در عکاسی 1

در گام اول باید یاد بگیریم که خلاقیت خود را پیدا کنیم و آن را پرورش دهیم. همانطور که گفتیم خلاقیت در عکاسی مثل یک اندام بدن است . این اندام را با تمرین دادن می توان تقویت کرد. یک عکاس میداند که اولین عکسی که گرفته است عکس حرفه ای نبود و اگر به شماره های عکس های گرفته شده با دقت نگاه کند متوجه می شود هزاران عکس گرفته شده و در بین آنها برخی زیبا و دوست داشتنی بوده اند. شما تا می توانید باید عکس های عکاسان حرفه ای را دنبال کنید و کاری کنید
که عکس شما مورد توجه دیگران قرار بگیرد.

متفاوت ببینید

برای ایجاد خلاقیت در عکاسی از شما می خواهیم همانند شعار استیو جابز عمل کنید. متفاوت باشید. عموما تصویر ها و عکس ها زمان مورد توجه قار نمی گیرند که یکنواخت می شوند. یکنواختی در عکاسی هم مثل روزمرگی بی تفاوتی را به همراه می آورد.

اگر به یک گل نگاه می کند می توانید از زاویه ای عکس را بگیرید که دیگران آن را کمتر امتحان کرده اند. یا اینکه وقتی در خیابان راه می روید عموما روبرو یا ساختمان ها را می بینید، اما شما می توانید از آسمان و برخشی از یک ساختمان قدیمی عکاسی کنید، یا از یک پرنده زیبا بالای ساختمان در یک شهر شلوغ و پر ترافیک.

ایزو یا ISO در عکاسی چیست؟
ممکن است این مطلب را نیز بپسندید

تخصص در شاخه عکاسی

 

برای اینکه یک عکاس خلاق باشید شاخه اصلی عکاسی خود را پیدا کنید و در همان زمینه به جستجو در اینترنت بپردازید. عکاسان حرفه ای دنیا عکس های زیبایی از شاخه ی اصلی عکاسی خود دارند و این کار باعث جاودانگی عکس های آنها شده است.
عکاسی کودک ، عکاسی مدلینگ ، عکاسی عروس، عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی هر شاخه برای ایجاد خلاقیت و نوآوری بی نهایت ظرفیت دارد. لطفا خلاق باشید. کرج تیزر متخصص در عکاسی صنعتی و تبلیغاتی در کرج

تماس
با کارشناسان ما تماس بگیرید 09125959757