بهترین دوربین های میان رده DSLR در سال ۲۰۱۸

بهترین دوربین های میان رده DSLR در سال ۲۰۱۸

در سال ۲۰۱۸ دوربین های میان رده جدیدی وارد بازار شدند که هر یک دارای ویژگی های خاص خود بودند. هر یک از آن ها قابلیت های منحصربه فردی داشتند و بعضی دیگر نیز شاید تکراری بودند. ما در این مقاله دوربین های میان رده جدید را بررسی کردیم که نتیجه ذیل را در بر داشت.

نیکون D5600

نیکون D5600 ، یک DSLR برتر در این رده‌بندی است. و برخی از عکاسان اعتقاد بر انتخاب بهترین دوربین را دارند. هنگامی که این دوربین در اوایل سال جاری وارد بازار شد خیلی از عکاسان معتقد بودند که این بهترین گزینه برای افرادی است که فقط می‌خواهند یک دوربین پیشرفته را در اختیار داشته باشند.
اما اگر شما به دنبال بهترین سیستم فوکوس خودکار در این لیست هستید، بهترین سنسور دوربین، یک ترکیب عالی از لنزهای بومی، یک صفحه لمسی، و یک جعبه سبک باید انتخاب عالی شما باشد. قیمت آن ۷۰۰ دلار (الان قیمیت بالاتری دارد!!!!)است.

Pentax K-70

اگر می‌خواهید ترکیبی از کیفیت ساخت بالا، کنترل‌های پیشرفته و یک صفحه عمودی شیب دار داشته باشید، Pentax K-70 می تواند بهترین گزینه باشد.
این یک دوربین عالی حتی برای مبتدیان است. استفاده از Pentax K-70 بستگی به نیازهای شخصی شما دارد، از جمله اینکه شما چقدر مایلید در یک شرکت DSLR کوچک‌تر سرمایه‌گذاری کنید. کانن و نیکون قطعا نام‌ های بزرگتری در صنعت دوربین هستند ، با یک ترکیب بزرگ‌تر از لنزهای بومی و گزینه‌های بیشتر، شما می‌خواهید در آینده ارتقا پیدا کنید.

سرعت شاتر
ممکن است این مطلب را نیز بپسندید

Canon Rebel T6i / 750D

یکی از بهترین دوربین های DSLR های در این سطح ، Canon Rebel T6i / 750D است
در مقایسه با Pentax K-70 ، این دوربین طرح کنترل پیشرفته مشابه یا همان سطح آب‌بندی آب و هوایی ندارد. این به این معنی است که Pentax احتمالا دوربین بهتری برای رشد به عنوان یک عکاس مبتدی است.

Nikon D3400

امروزه یکی از بهترین دوربین های DSLR در این بخش است. برای کسانی که می خواهند عکاسی را شروع کنند Nikon D3400 بهترین گزینه است.

Canon Rebel SL2 / 200D

یک دوربین سرگرم‌کننده برای استفاده روزمره است. این دوربین کوچک و سبک است، صفه نمایش خوبی با با قابلیت لمسی دارد و طیف کاملی از حرکت کج شونده برای ترکیب‌بندی آسان دارد. این دوربین شاید برای کارهای حرفه ای مناسب نباشد اما در ثبت تصاویر عالی می تواند برای شما خوب باشد.

دانلود اينفوگرافي

تماس
با کارشناسان ما تماس بگیرید 09125959757