چند توصیه برای عکاسی صنعتی از محصولات

چند توصیه برای عکاسی صنعتی از محصولات

در یک فروشگاه خرده‌ فروشی و کوچک ، مشتریان می‌توانند محصولات را از نزدیک ببینند و به درک بهتری از کیفیت و مواد محصول دست پیدا کنند و با اطمینان بیشتری خرید را انجام دهند. اما اگر یک فروشگاه اینترنتی داشته باشید، شما باید بر روی عکس ‌ها تکیه کنید تا زیرا مشتریان نمی توانند قبل از خرید به محصولات دسترسی داشته باشند . عکاسی از محصولات به صورت حرفه ای می تواند به شما کمک کند که ارتباط بهتری را با مشتریان برقرار کنید بطوریکه آن ها با دیدن تصاویر محصولات کیفیت محصول را درک کنند و بتوانند خرید خوب و راحتی را تجربه کنند.

در این مقاله سعی شده است که چند توصیه خوب را در خصوص عکاسی از محصولات به خوبی توضیح داده شود.

ثابت‌ قدم باشید

دو سبک اصلی عکاسی از محصول وجود دارد. اولی شامل نمایش فقط محصول بر روی یک پس‌زمینه سفید و یا پس‌زمینه رنگی است. نوع دوم عکاسی از محصول  با سبک زندگی است. این عکس‌ها معمولا محصول را در محیط مورد نظر خود نمایش می‌دهند.

قبل از شروع عکاسی، در مورد یکی از این دو نوع تصمیم بگیرید و به آن پایبند باشید. ایجاد ثبات باعث می‌شود که بازدیدکنندگان جدید ” وب سایت شما را بگیرند و به نحوه نمایش نام تجاری شما کمک کنند. همچنین عکس ‌های محصول شما را برای اسکن کردن روی صفحات جستجو آسان ‌تر می‌کند.

اندازه و کیفیت عکس

در عکاسی صنعتی وقتی که عکاس کار خود را شروع می کند همه عکس ها با فرمت خام به طراح تحویل می دهد. در آنجا با توجه به چیدمان سایت فروشکاهی شما سایز و اندازه عکس ها تغییر می کند اما نباید کیفیت آن پایین بیاید. استفاده از عکس ها با کیفیت در همه حال توصیه می شود.

انتخاب عکس

شما ممکن است به دلایلی  برخی عکس ها بیشتر علاقه داشته باشید اما این چیزی نیست که مشتری نیز دوست داشته باشد. با کم تحقیق می شود پی برد که مشتریان از چه مدل عکس هایی خوششان می آید. حتی می توان از آن ها برای استفاده در کاتالوگ نیز استفاده نمود.

توصیه‌های عکاسی در نور کم
ممکن است این مطلب را نیز بپسندید

استفاده از تصاویر متناوب برای نشان دادن زاویه ‌های مختلف (مانند یک لباس از پشت)، کلوزآپ از جزئیات محصول (مانند دانه هیزم روی یک میز)  و یا محصول مورد استفاده (مانند یک کابینت با در باز). اما به خاطر داشته باشید که خریداران ممکن است اکنون از تمام عکس‌های شما عبور کنند.

بنابراین، سفارش محصول شما از اغلب موارد مهم است، به این فکر کنید که چه اطلاعاتی برای بازدید کنندگان تان لازم است تا یک تصمیم خرید داشته باشید.

در عکاسی از محصولات می بایست عکاس یک ذهن خلاق داشته باشد. هرچقدر عکس ها خلاقانه تر باشند علاقمندی بیشتری را در بین مشتریان به وجود می آورد. در دنیای عکاسی این ذهن خلاق است می تواند یک وجه تمایز خاص را بیه وجود آورد. استفاده از نورپردازی های عالی این امکان را میدهد که میزان خلاقیت را افزایش داد.

عکاسی صنعتی در بین عکاسان علاقمندهای زیادی دارد چون از این طریق می توانند حتی پاداش نیز دریافت کنند. پس باید این کار را به نحو احسن انجام دهید.

عکاسی صنعتی از محصولات می تواند به بزرگ شدن برند کمک کند البته به شرطی که عکاسی بصورت حرفه ای و عالی انجام پذیرد. عکس های با کیفیت باعث می شوند که محصولات به خوبی دیده شوند و در بین سایر رقبا متمایز باشند.

عکاسی صنعتی اگر بصورت حرفه ای و با کیفیت انجام گیرد باعث می شود که فروش محصولات شما نیز بیشتر شود چون همانطور که گفته شد عکس محصولات شما متمایز می شود و همین عامل باعث می شود که مشتریان بیشتری محصولات شما را انتخاب کنند.

ما می توانیم با استفاده از سال ها تجربه در زمینه عکاسی صنعتی به شما کمک کنیم که بتوانید بهترین عکس ها را از محصولات خود در اختیار داشته باشید.

تماس
با کارشناسان ما تماس بگیرید 09125959757