وب سایت آموزش عکاسی

وب سایت آموزش عکاسی

ما در این مقاله برای شما که علاقه مند به عکاسی هستید می خواهیم ۱۴ وب سایت آموزش عکاسی را معرفی کنیم. شاید شما برای گذراندن دوره های پر هزینه و زمانبر عکاسی برنامه ای نداشته باشید. پس اگر با استعداد هستید و کمی آشنایی به زبان انگلیسی دارید به وب سایت های زیر سر بزنید و هنر عکاسی بیشتر آشنا شوید.

معرفی ۱۴ وب سایت بزرگ برای آموزش عکاسی

پیدا کردن وب سایت های معتبر برای آموزش عکاسی کار آسانی نیست. شما در این وب سایت ها با دوربین ها ی مختلف ، به روز ترین تجهیزات عکاسی،
آموزش نورپردازی، آموزش عکاسی در سبک های مختلف و پاسخ به هر سوال در زمینه عکاسی آشنا خواهید شد.

۱- Photograpy Popular، همچنین به نام Pop Photo، یک وب سایت آموزش عکاسی عظیم با بسیاری از آموزش های مفید، فیلم ها، و مسابقات سرگرم کننده است. اگر می خواهید مهارت های خود را بهبود ببخشید و الهام بگیرید، ما به شدت توصیه می کنیم این سایت را به علاقه مندی های خود اضافه کنید.

۲- جف لارنس یکی از وب سایت های آموزش عکاسی کامل است هشت بخش مختلف وجود دارد بعضی از چالش برانگیزترین موضوعات مانند انتخاب دوربین مناسب،
آشنایی با نورپردازی و شناسایی رنگ ها بخشی از این وب سایت است. سایت Geoff یک مرجع عالی برای هر عکاس است.

۳- مدرسه عکاسی دیجیتال مدتهاست یکی از بهترین منابع برای جامعه عکاسی است. نه تنها مقالات بزرگ دارند، بلکه آنها نیز انجمن ها و کتاب های مفید را دارند. حتما آن را چک کنید .

۴- در این سایت بیش از ۷ میلیون دانش آموز در بیش از ۳۰،۰۰۰ دوره ثبت نام شده اند و توسط ۱۹،۰۰۰ مدرس آموزش داده شده است. برخی از بهترین دوره های عکاسی در وب را می توانید در اینجا پیدا کنید.

udemy

۵- بهترین سبک های راهنمایی های سریع و رایگان در این سایت است. برای راهنمایی و راهنمایی بیشتر، آنها را به لیست خود اضافه کنید.

توصیه‌های عکاسی در نور کم
ممکن است این مطلب را نیز بپسندید

bestphotolessons

۶- Photo.net جامعه عکاسی عظیمی است که شامل انجمن ها، بررسی ها، و گالری ها برای اعضای و بینندگان است. شما می توانید پاسخ به تقریبا هر گونه سوالات مربوط به عکاسی و تجهیزات را در اینجا پیدا کنید.

۷- Tutsplus یکی از بزرگترین سایت های آموزشی است. آنها عکاسی، ویدئو و خیلی چیزهای دیگر را پوشش می دهد.
آرشیو آنها را جستجو کنید و برای عکاسی ایده های خوب پیدا کنید.

۸- Fstoppers یکی از بزرگترین وب سایت های عکاسی در سراسر جهان است. هر ماه حدود ۱ میلیون بازدید کننده جذب می کند.
این سایت دارای مجموعه عظیمی از مقالات مربوط به عکاسی، نورپردازی، بررسی دوربین ها، راهنمایی های کسب و کار، پشت صحنه، اخبار صنعت و غیره است.

۹- CreativeLive شامل با کارگاه های آموزشی در زمینه عکاسی، ویدئو، طراحی، کسب و کار، صوتی، موسیقی، صنایع دستی و آموزش نرم افزار آشنا می شوید.

۱۰- تصحیح تصویر دارای مقالات عالی و قابل توجه برای عکاسی و ویرایش عکس است. آنها همچنین دارای برخی از عکس های برجسته عالی هستند که روزانه به شما معرفی می کنند.

picturecorrect

۱۱- با یکی از قدیمی ترین و بهترین وبلاگ های عکاسی در دنیا آشنا شوید.
strobist.blogspot

۱۲- این سایت یک محیط یادگیری آنلاین است که در آن عکاسان می توانند مهارت های خود را بهبود ببخشند. در هر روز، بیش از ۲۰،۰۰۰ نفر از مردم در مورد عکاسی و کمک در انجمن ها یاد می گیرند. اگر سوالی مبهم و مشکل دارید حتما این وب سایت عالی را چک کنید.

Home

۱۳- SLR Lounge پر از آموزش های شگفت انگیز، فیلم ها و راهنماها برای عکاسان است.
این آموزش ها موقتی نیستند. شما خیلی زیاد یاد خواهید گرفت و تکنیک های عکاسی حرفه ای در اینجا خواهید آموخت.

۱۴- اگر شما می خواهید شناخت بهتری از دوربین و تجهیزات خود داشته باشید ،
کارشناس عکاسی یک وب سایت آموزش عکاسی عالی برای چک کردن است.
expertphotography

تماس
با کارشناسان ما تماس بگیرید 09125959757