عکاسی با تلفن همراه

عکاسی با تلفن همراه

عکاسی با تلفن همراه

همه ما وقتی که بیرون هستیم تلفن همراه خود را نیز به همراه داریم . اما همیشه برای عکاسی اولویت را با دوربین عکاسی قرار می دهیم و دیگران نیز عقیده دارند که عکس گرفتن با دوربین های عکاسی مناسب تر از عکاسی با تلفن همراه است. اما آیا برای عکاسی منظره یک دوربین تلفن همراه می‌تواند واقعا با یک دوربین دیجیتال DSLR مقایسه شود، و آیا این یک مقایسه عادلانه است؟

درک و استفاده موثر از تلفن همراه برای عکاسی

وزن و سایز تلفن همراه

نازکی و سبکی مشکلی است که همه تلفن های همراه دارند که باعث می شود نتوان به درستی از آنها برای نوردهی مناسب عکاسی استفاده نمود زیرا به راحتی با وزش باد سرنگون می شوند . شما همیشه این نگرانی را نیز دارید که ممکن است از دستتان رها شود.

مگاپیکسل

اگر شما از عکس های تولید شده تلفن همراه خود فقط برای به اشتراک گذاشتن آن ها در اینترنت استفاده میکنید ، ممکن است به اندازه مگاپیکسل تلفن همراه خود توجهی نکنید اما اگر بصورت حرفه ای عکاسی را انجام میدهید باید به اندازه مگاپیکسل و اندازه سنسور تلفن همراه توجه خاصی بنمایید زیرا بعد از عکاسی با تلفن همراه خود به راحتی می توانید تصاویر با کیفیت را کراپ نمایید.

ایجاد عکس‌های منظره توسط تلفن همراه

شما چه با تلفن همراه یا یک دوربین دیجیتال DSLR عکس بگیرید، این اصل همسان و یکسان است. جایی که نیاز به فکر کردن متفاوت داریم، در مواقعی است که از تلفن همراه برای عکاسی استفاده می کنیم. لنزهای واید

اهمیت سادگی در عکاسی
ممکن است این مطلب را نیز بپسندید

یک دوربین دیجیتال عموما یک لنز واید دارد. لنز واید به شما اجازه می‌دهد از آن برای گرفتن عکس از فضاهای باز و آسمان بزرگ استفاده کنید. امروزه بعضی از تلفن های همراه نیز از لنزهای واید بهره می برند.

تغییر زاویه

از تلفن همراه به خاطر ابعاد و وزن کمتر نسبت به دوربین های دیجیتال می توان در فضاهای کوچک و مکانهایی که دسترسی سخت تری دارن استفاده نمود.

اگر شما از تلفن همراه خود تاکنون بصورت حرفه ای استفاده نکرده اید، وقت آن رسیده است که عکس های حرفه ای خود را از طریق تلفن همراه خلق کنید. همواره عکاسی نماییدو و راه ها و روش های جدید را بیاموزید . در دنیای هنر ، عکاسی پرطرفدارترین است.

تماس
با کارشناسان ما تماس بگیرید 09125959757