عکاسی از دریا

عکاسی از دریا

عکاسی از دریا را اگر بخواهیم تعریف کنیم به شکوهمندی و عظمت یک دریا است.به طوری که وسعت زیاد در برابر ما برای عکاسی و ثبت یک منظره داریم
همه می‌خواهند از اقیانوس و ساحل عکس بگیرند و انتظار دارند که بهترین عکس ها را ثبت نمایند. چند روز بعد می بینید که خیلی از عکس ها شبیه به یکدیگر هستند، انگار همه باهم به یک مکان رفته اند. کافیست که اهمیت انتخاب یک نقطه کانونی خوب را نشان دهید. پیدا کردن یک نقطه کانونی، شما را از گرفتن یک عکس تخت و خسته‌کننده دیگر حفظ خواهد کرد. به راحتی می توان گستره دریا را دید و مطمئن بود که بهترین تصویر را ثبت خواهید کرد.

بر روی چه چیزی فوکوس می کنید آن زمانی است که یک سوژه، مانند یک فانوس‌دریایی را می‌کنید و باعث می‌شود که نقطه کانونی کاراکتر و جذابیت خود را به تصویر شما اضافه کند.اگر به اطراف نگاه کنید، ساحل پر از نقاط کانونی جالب است. از الگوها در ماسه، صخره‌ها و قایق‌ها استفاده کنید. عکاسی از دریا در هر فصل فضای مثبت و خاص خود را دارد .

عکاسی سیاه و سفید

همه مردم زیبایی دریا را به رنگ آبی آن میشناسند اما اگر هوا ابری یا مه آلود باشد آیا باز هم می توانید عکس آن دریای آبی را به تصویر بکشید. عکاسی سیاه و سفید یک امید بسیار خوب برای ثبت تصاویر زیبا و ماندگار خواهد بود. تصاویر سیاه و سفید تمایل دارند داستان را بهتر از رنگ‌های رنگی تعریف کنند. سعی کنید یک مثال خوب از تصویری پیدا کنید که ۱۰۰۰ کلمه می‌گوید.

ثبت یک تصویر بوکه زیبا
ممکن است این مطلب را نیز بپسندید

قانون یک سوم در عکاسی از دریا

این غیر معمول نیست که یک عکس ساحلی با نبود یک نقطه کانونی جالب و تکنیک خوب خراب شده‌است. عکاسی دریا و آسمان با افق به طور اساسی در وسط قرار دارد، به همان اندازه خسته‌کننده است که به نظر می‌رسد، درست است. بنابراین برای اینکه کسی شما را ملامت نکند از افق به عنوان تقسیم کننده برای قانون یک سوم استفاده کنید. شما می‌خواهید که افق از خطوط خود برای جلب توجه به سوژه شما استفاده کند.

امواج متحرک

فراموش نکنید که سرعت شاتر فاکتور مهمی در ساحل خواهد بود. امواج حرکتی را ایجاد می‌کنند که شما یا می‌خواهید از آنها سریع عکس بگیری یا نگیرید. اگر یک موج عظیم و خرد کننده است، توصیه می‌کنیم که سرعت شاتر را بالا نگه دارید تا آن را درست همانطور که در اوج خود است نگه دارید. اگر جزر و مد پایین باشد و امواج در اطراف سنگ‌ها حرکت می‌کنند و خورشید پشت آن‌ها قرار می‌گیرد، سرعت شاتر خود را آهسته کرده تا حرکت آب ها را محو کند.

برای عکاسی دریا همواره باید دوربین به دست آماده باشید ممکن است یک موج زیبا را از دست بدهید. برای تغییرات شرایط آب و هوایی آماده باشید و همراه وسایل و تجهیزات مورد نیاز را به همراه داشته باشید.

 

تماس
با کارشناسان ما تماس بگیرید 09125959757