آنونس تبلیغاتی یا تیزر تبلیغاتی

آنونس تبلیغاتی یا تیزر تبلیغاتی

ما در این مقاله می خواهیم با اصلاحات آنونس تبلیغاتی یا تیزر تبلیغاتی و تریلر بیشتر آشنا شویم.

آنوس چیست؟

آنونس در معنای لغوی به معنی هشدار و با خبر کردن است. آنونس از اصلاحات رایج در صدا و سیماست که به بیان بخش کوتاهی از یک فیلم می پردازد و از آنجایی که تایم در تبلیغات تلویزیونی محدود است از این کلمه برای مقوله ی تبلیغات نیز استفاده می شود.
اما در گذشته استفاده از آنونس فیلم ها که بخش کوتاهی از یک فیلم را شامل می شد بسیار متداول بود.
به علت هزینه های بالای ساخت فیلم فیلم سازان برای معرفی فیلم خود با آنونس از طریق صدا و سیما بودجه ای در نظر نمی گیرند. (کرج تیزر پیشرو در ساخت انواع آنونس تبلیغاتی یا تیزر تبلیغاتی در استان البرز و تهران )

تیزر تبلیغاتی چیست؟

در فرهنگ ما به جای کلمه آنونس بیشتر از کلمه ی تیزر استفاده می شود. تیزر تبلیغاتی در معنای لغوی به معنی اذیت کردن است. اما منظور از اذیت کردن اذیت کردن افکار است یعنی ما با پخش یک ویدئوی کوتاه ذهن را درگیر موضوع یا موضوعاتی می کنیم و از این روش برای بیان و پیام برند خود استفاده می کنیم.
در قانون اصلی تیزر این ویدئوی تصویری باید در چند بخش یعنی به صورت سریالی تولید شود . مثلا در ویدئوی اول تیزر بخشی از یک موضوع معرفی و بیننده مشتاق به دیدن قسمت بعدی تیزر تبلیغاتی می شود.

تریلر چیست؟

تریلر در معنای لغوی یک پیش نمایش است . تریلر ها که امروزه در کشور ما بیشتر برای گیم ها و فیلم های خارجی استفاده می شود عموما تکمیل شده یک تیزر هستند.
در واقع یک تیزر تبلیغاتی چه برای فیلم و چه برای یک کالا یا محصول می بایست زیر یک دقیقه باشند. یک تریلر اما می تواند از یک دقیقه تا ۳ و یا ۵ دقیقه برای یک فیلم یا گیم در نظر گرفته شود. تیزر تبلیغاتی در کرج در مجموعه کرج تیزر ساخته می شود که این مجموعه با بیش از ۱۰۰ نمونه کار موفق در همه ی حوزه های تصویر
آمادگی لازم جهت اجرای انواع پروژه های مختلف کوتاه و بلند را دارد.

توصیه‌های عکاسی در نور کم
ممکن است این مطلب را نیز بپسندید
تماس
با کارشناسان ما تماس بگیرید 09125959757